טלוויזיה

גיא לרר חושף: זה האיש שצריך להיות שר האוצר

מגיש 'הצינור' הפתיע את העוקבים: "עניינית - נקודתית: אוהב את הרעיון של בצלאל סמוטריץ׳ באוצר. הוא לא מחובר למערבבים שמושכים בחוטים, הוא נמרץ והגון. יודע לעבוד. עשויים לצאת דברים טובים". למה עינב גלילי מתנגדת?
מערכת ice |  4
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
גיא לרר, מגיש 'הצינור' ברשת 13, הפתיע את העוקבים שלו עם הצהרה אחרי שתוצאות הבחירות הראו כי גוש הימין ירכיב את הממשלה הבאה, כשהציע לחבר הכנסת מהציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תפקיד מפתיע שיוכל לקחת על עצמו, בו יוכל לממש את עצמו כפי שעשה במשרד התחבורה.
לרר כתב בטוויטר שלו: "עניינית - נקודתית: אוהב את הרעיון של בצלאל סמוטריץ׳ באוצר. הוא לא מחובר למערבבים שמושכים בחוטים, הוא נמרץ והגון. יודע לעבוד. עשויים לצאת דברים טובים".

הקומיקאית עינב גלילי השיבה למגיש בצורה תוקפנית: "לרר, סמוטריץ׳ הוא גזען, פאשיסט והומופוב. זה לא לכבודך", לרר ענה לה: "הוא הומופוב לשעבר וכל השאר שר האוצר הקודם היה יותר"
לרר הוסיף בצורה חד משמעית: "הוא לא העיד על עצמו שהוא הומופוב אלא שזה מה שאומרים עליו. אני עימתתי אותו לא פעם עם אמירות שלו בעניין מהעבר והתרשמתי שהוא מתחרט עליהן. זכותך המלאה לא לסלוח. אני טוען שאם נשרוף אנשים על כל נקודה בעבר שלהם לא נזוז סנטימטר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי זה הלרר הזה, הפך להוגה דעות (ל"ת)
    מרקו 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    גיא לרר...יש לך גיסה- אחות של אשתך- מופלאה
    ניר 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתייעץ איתה !!
    סגור
  • 2.
    גיא לרר...יש לך גיסה- אחות של אשתך- מופלאה
    ניר 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתייעץ איתה !!
    סגור
  • 1.
    אופורטוניזם דוחה
    ירון 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שר בממשלה שלא מוכן שאשתו תשכב במחלקת יולדות ליד יולדת ערבייה. שלא לדבר -ישמור אותו אלוהים- שמיילדת ערביה תיילד אותה. לרר טוען ברצינות שליברמן יותר גזען מזה? על סמך מה?
    סגור