כסף וצרכנות

"לא יחזיקו מעמד": גיא לרר מכריז מלחמה על הספקים

גיא לרר מתכונן ל"מלחמת נובמבר" נגד הספקים שרוצים להעלות מחירים וזועם: "אני שומע יותר מדי דיבורים על איך יחזיקו הרשתות מעמד עם כמה מדפים ריקים, ופחות מדי דיבורים על איך יחזיקו מעמד הספקים עם צניחה במכירות"
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
גיא לרר מחריף את המלחמה שלו בספקים שמתכוונים להעלות מחירים ב-1 לנובמבר, ורותם למאבק את רשתות השיווק במטרה שיסרבו להכתבת המחירים של היבואניות.
מגיש "הצינור", המארגן מחאת צרכנים, פרסם בטוויטר שלו: "לקראת מלחמת נובמבר הבאה עלינו לטובה ברשתות השיווק, אני שומע יותר מדי דיבורים על איך יחזיקו הרשתות מעמד עם כמה מדפים ריקים ופחות מדי דיבורים על איך יחזיקו מעמד הספקים עם צניחה של רוב מחזור המכירות שלהן. לטעמי החלק השני הרבה יותר מעניין וחשוב".

בסטורי שעלה באינסטגרם של הצינור (רשת 13), נכתב שלשום על הרצון של יוניליוור ודיפלומט לייקר את המוצרים הפופולריים שהן משווקות ברשתות הסופרמרקטים בישראל, והדבר הוגדר כ'מלחמת עולם בסופרמרקטים'.
"היבואניות הגדולות רוצות להעלות לנו מחירים ואם הרשתות לא יסכימו, הן מאיימות להפסיק להביא את המוצרים שלהן", נכתב. בסטורי נוסף עלתה תמונה של שלט מתוך רשת "אושר עד" שמסביר ללקוחות מדוע יוניליוור לא על המדפים: "המותג המשווק את מותגי 'תלמה', 'קנור', 'בייגל בייגל' ועוד, ייקר את מוצריו ביחס למחירי המוצרים המתחרים ברמתם ובאיכותם. לאור זאת, החלטנו בשלב זה, להמנע מלהציגם למכירה".
בהמשך הסטורי כתב גיא לרר: "יאללה מלחמה" והסביר בווידאו: "ב-1.11 עומדת לקרות מלחמות עולם, בפעם הראשונה רשתות השיווק בצד שלנו, אנחנו צריכים להגיד שאין בעיה ושם לכם רשימה של המוצרים שתבינו כמה היא מיותרת, אנחנו חייבים לבוא לרשתות השיווק ולהגיד אנחנו איתכם, נמאס לנו להיות העם הכי פראייר בעולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיא לרר אנחנו איתך לאורך כל הדרך נמאס להיות הפריירים
    אלון 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכי גדולים בעולם .
    סגור
  • 1.
    אנחנו איתך .נמאס מהניצול
    שרון 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנחנו איתך
    סגור