טלוויזיה

מגישת החדשות חושפת זוגיות חדשה: זה המוזיקאי שיוצא איתה

זוכרים את הזוגיות הנוצצת של חברת הכנסת לשעבר מיקי חיימוביץ', שגם הגישה את חדשות 2 עם אלי אילדיס? מאז שהתגרשו עברו כבר חמש שנים וכעת היא החלה במערכת יחסים עם עדי רנרט
מערכת ice | 
מיקי חיימוביץ' (צילום ערוץ הכנסת)
תאמינו או לא, אבל כבר חמש שנים חלפו מאז שהתגרשה מיקי חיימוביץ', חברת הכנסת ומגישת חדשות 2 לשעבר מבעלה הקודם אלי אילדיס, אלא שכעת חיימוביץ' מאוהבת ובמערכת יחסים חדשה בחייה עם מוזיקאי שנחשב לאחד המחוננים בישראל.
על פי הדיווח ב-TMI, העיתונאית לשעבר והאקטיביסטית הסביבתית בהווה מיקי חיימוביץ', גרושתו של שדר הספורט, נמצאת בימים אלה במערכת יחסים עם המוזיקאי עדי רנרט, שברזומה שלו עבודה עם גידי גוב, גלי עטרי ושלמה ארצי ועוד שורה של מוזיקאים.
 
למי שכבר שכח, ב-1994 נבחרה להגיש את מהדורת החדשות המרכזית של חברת החדשות של ערוץ 2 לצד יעקב אילון, ומאוחר יותר לצד גדי סוקניק. חיימוביץ' זכתה 5 פעמים בפרס "מסך הזהב" בקטגוריית "מגיש האקטואליה הטוב ביותר". הזכייה הזכורה ביותר היא זו מ-2002, השנה שבה עברה חיימוביץ' להגיש את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ עשר, לצד אילון.
ב־7 בפברואר 2019 הודיעה כי היא מתמודדת בבחירות לכנסת העשרים ואחת במסגרת מפלגת חוסן לישראל בראשות הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, שהתאחדה עם מפלגת תל"ם בראשות משה יעלון, ושובצה במקום הרביעי. לאחר האיחוד עם "יש עתיד" להקמת כחול לבן, היא שובצה במקום השביעי, כאישה הראשונה ברשימה לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת. בבחירות הרשימה קיבלה 35 מנדטים, וחיימוביץ נבחרה לכנסת העשרים ואחת ולאחר מכן בסבב הבחירות הנוסף נבחרה לכנסת ה-22.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה