טלוויזיה

נדב יעקבי מצטרף לגוף תקשורת חדש, זה הג'וב שקיבל

קבוצת "ישראל היום" הודיעה היום (שלישי) על הצטרפותו של אחד מבכירי תקשורת הספורט בישראל ואיש ערוץ הספורט: "שמח ומתרגש להצטרף לכוחות החדשים, שיעלו את העיתון והאתר של ישראל היום למקומות הכי גבוהים של התקשורת הישראלית. ולא רק בספורט, בהכל"
מערכת ice | 
נדב יעקבי (צילום פייסבוק/ נדב יעקבי)
קבוצת "ישראל היום" הודיעה היום (שלישי) על הצטרפותו של אחד מבכירי תקשורת הספורט בישראל, שדר ערוץ הספורט וכאן 11, נדב יעקבי. יעקבי ממשיך לעבוד כרגיל במקביל כשדר בערוץ הספורט.
נדב יעקבי הוא מבכירי אנשי תקשורת הספורט בישראל כאמור. במשך השנים משמש יעקבי כשדר הכדורגל העולמי הבכיר של ערוץ הספורט ושל כאן 11, וכן כתב במשך שנים בידיעות אחרונות ומשדר מאז 2015 את גמר גביע האלופות ואת משחקי הקבוצות הישראליות בליגת האלופות.

יעקבי שידר בשני המונדיאלים האחרונים, ושידר את משחקיה של נבחרת ישראל במוקדמות היורו ומוקדמות המונדיאל. יעקבי עיתונאי כבר 40 שנה ומחברם של חמישה ספרים.
נדב יעקבי אמר לאחר ההצטרפות: "אני שמח ומתרגש להצטרף לכוחות החדשים, שיעלו את העיתון והאתר של ישראל היום למקומות הכי גבוהים של התקשורת הישראלית. ולא רק בספורט, בהכל".
העורך הראשי של ישראל היום, עמר לחמנוביץ' אמר: "אני גאה בכך שנדב יעקבי, מפרשני הספורט האהובים והבולטים בישראל, מצטרף אלינו ויביא מניסיונו ומתובנותיו לקוראי 'ישראל היום'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה