טלוויזיה

טליה סלנט נפרדה מערוץ הספורט: "הולכת להגשים חלומות"

אחרי 10 שנים בהן הופיעה על המסך במגוון רחב של תפקידים ותכניות, המגישה שתעבור לרשת 13, שם תגיש לצידו של אברי גלעד את התכנית "מדד ישראל", נפרדה רשמית: "בטוחה שעוד ניפגש, תודה לכם שצפיתם, אהבתם, שנאתם, צחקתם והתעצבנתם. אני הולכת לנסות להגשים חלומות נוספים"
מערכת ice |  1
טליה סלנט (צילום פייסבוק/ טליה סלנט)
אחרי עשר שנים בהן הופיעה על המסך בערוץ הספורט בשלל תפקידים, טליה סלנט יצאה היום (שישי) רשמית לדרך חדשה כשסיימה את דרכה בערוץ, בדרך לג'וב חדש ברשת 13, שם תנחה לצידו של אברי גלעד את התכנית "מדד ישראל". סלנט נפרדה מהערוץ בפוסט מרגש בפייסבוק. 
"לפני 11 שנה בערך קיבלתי טלפון, על הקו היה רועי גלדסטון שאמר לי: 'היי טליה, אני כאן במשרד אצל תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, שמענו את הקטע ההזוי שלך עם פרוספר אזגי ותומר שואל מתי את משתחררת?' וזה היה כל כך ברור, ברור שערוץ הספורט הולך להיות המקום בשבילי" כתב סלנט.
"אורי דגון אהובי וחברי ומורן ברק האגדית גייסו אותי באופן רשמי ושבועיים אחרי השחרור כבר התחלתי לעבוד בערוץ. נראיתי כמובן כמו במבי מול אורות בכביש, מבט שלפעמים עדיין יש לי כשמתקילים אותי בשידור ומשם החיים התגלגלו. חצי משפט מבועז סגל במסדרון 'יש איזו תכנית חדשה עם טל ברמן, בואי ננסה לעשות טסט' ואז 5 שנים של מגרש פתוח, שבת במגרש, חצי מגרש ומגרש שלם ומשם שידורי חוץ, אולימפיאדה אחת בלתי נשכחת בריו בניצוחה של מירי נבו המלכה, חדשות הספורט ויציע העיתונות (קופמן ורצון, עוד לא התאוששתי). וכמובן, אולפן ליגת האלופות, עם האיש שאני הכי מעריצה ואוהבת מודי בר און, שכל ערב לידו הוא ערב של התרוממות רוח (ותודה מודי גם על עליסה, גמביט וכל שאר הרגעים במערכונים) וכמובן…לערוץ הספורט אני חייבת גם דבר קטן אחד, או כמו שדבורה שילה שהיא מאפרת אבל יותר היא כמו אמא שניה של כולנו (ומכשפה), שאלה אותי איזה יום - "'מה קורה עם ליפשיץ?"' ואני רק הסמקתי במבוכה כי בעצמי עוד לא ידעתי שקורה משהו והנה, יש לנו את התינוקת הכי מתוקה בעולם".
"אז אי אפשר באמת רשת 13לסכם עשר שנים, ואני יודעת שזה גם לא הסוף. אבל רציתי להגיד תודה. תודה לכל אנשי ערוץ הספורט שנתתם לי לגדול לצדכם, להנות מכל רגע, להרגיש בבית ולאהוב את העבודה שלי. רציתי לכתוב תודה באופן אישי לכולם, אבל פייסבוק יחסמו אותי כי הרשימה אין סופית. אני אוהבת את כולכם, אני בטוחה שעוד נפגש, בתכל'ס, תומר הבטיח לי את זה. ותודה לכם שצפיתם, אהבתם, שנאתם, צחקתם והתעצבנתם. אני הולכת לנסות להגשים חלומות נוספים, נתראה!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ הספורט הוא מקפצה להגשה אמיתית...
    רם 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה תמיד.
    סגור