מינויים

החריש בישראל היום נמשך: אדלסון במינוי חדש

רצף השינויים בישראל היום נמשך: לאחר גל העזיבות, אדלסון ולחמנוביץ ממשיכים ברצף המינויים והפעם במינוי של העורך למגזין "שישבת" של ישראל היום. לחמנוביץ: "יביא לקוראים את הסיפור הישראלי כולו – על כל צדדיו המרתקים"
מערכת ice |  1
רז ישראלי (צילום יהושע יוסף)
כשבועיים לאחר מינויו של העורך הראשי החדש, עמר לחמנוביץ ומינויים נוספים כמו אורי דגון ואיתן אורקיבי, "ישראל היום" מודיעה היום (ראשון) על מינוי נוסף: רז ישראלי מונה לעורך מגזין "שישבת" של העיתון.
ישראלי החל את דרכו בתקשורת במגזין "רייטינג" ככתב מגזין ומבקר מוזיקה. בהמשך כתב וערך במדור התרבות של עיתון "מעריב" ואתר "nrg". במקביל תפקד גם כסגן עורך בעיתון "מעריב לנוער". ב"ישראל היום" שימש תחילה כעורך תרבות ובהמשך התמנה לתפקיד מנהל ערוצי תוכן בעיתון ובאתר.

ישראלי יזם, הפיק וערך פרויקטים מיוחדים ב"ישראל היום" שקיבלו תהודה רבה, בהם פרויקט "מצעד ה-70" – 70 האלבומים הגדולים של ישראל (2018), הפרויקט המקיף "ישראל באירוויזיון – הסיפורים מאחורי השירים" (2019), "25 שנה ל'חברים'" - מדרג הפרקים האהובים ביותר בסדרה כפי שנבחרו ע"י עשרות אלפי קוראים (2019), "והנה נשארת" – חידושים לשירי מאיר אריאל (2020), ועוד.
רז ישראלי: "אני שמח ונרגש להוביל את 'שישבת', מגזין סוף השבוע הנקרא ביותר בישראל. אין לי ספק שיחד עם הצוות המצוין של המוסף נספק לקהל הישראלי הרבה על מה לדבר עליו מדי שבוע. אני מודה לעורך הראשי עמר לחמנוביץ על הבחירה בי".
עורך ישראל היום' עמר לחמנוביץ: "רז ישראלי הוא עורך מוכשר ויצירתי, שהצעיד את ערוצי התוכן של ישראל היום להישגים מצוינים. אני משוכנע שבעריכתו, 'שישבת' יוביל את השיח המגזיני בסופי השבוע, ויביא לקוראים את הסיפור הישראלי כולו – על כל צדדיו המרתקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שני תשבצים לפחות
    יובל 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורצוי גם שלושה
    סגור