טלוויזיה

מאור בוזגלו פורש מערוץ הספורט: "קורים לא מעט דברים בחיים שלי"

מאור בוזגלו מטיל פצצה של ממש והודיע כי הוא פורש מתפקידו כפרשן בערות הספורט: "כרגע קיבלתי החלטה לסיים את הפרק בערוץ הספורט. קורים לא מעט דברים מעניינים בחיים המקצועיים והאישיים שלי"
מערכת ice |  2
מאור בוזגלו (צילום פייסבוק Maor Buzaglo - מאור בוזגלו)
מאור בוזגלו פרש מכדורגל ויצא לדרך חדשה בחייו. בנוסף לכך שבוזגלו מככב כדיג'יי במועדוני לילה, כוכב העבר החל בעונה שעברה לפרשן בערוץ הספורט. אלא שהיום (שני) בוזגלו הטיל פצצה של ממש אחרי שהודיע כי הוא פורש מערוץ הספורט.
בפוסט שהעלה בוזגלו לחשבון הפייסבוק שלו, הוא כתב: "כרגע קיבלתי החלטה לסיים את הפרק בערוץ הספורט. אני רוצה להגיד תודה גדולה לאנשי הערוץ. אלו מאחורי הקלעים ולאלו שחלקו איתי זמן על המסך. זו הייתה חוויה נהדרת ובטוח שעוד ניפגש".
בוזגלו המשיך וטען כי הסיבה לכך היא דברים שעוברים עליו בחיים האישיים והמקצועיים שלו, בלי לפרט במה בדיוק מדובר: "קורים לא מעט דברים מעניינים בחיים המקצועיים והאישיים שלי". לסיום, ייחל מאור בוזגלו להשבת החטופים ולניצחון במלחמת "חרבות ברזל" כשכתב: "שנמשיך לנצח במלחמה ושיחזרו כל החטופים, זה הדבר הכי חשוב כרגע".
הפוסט של מאור בוזגלו
כזכור, ממש אחרי ראש השנה, בוזגלו שיתף כי ההתקרבות שלו ושל אשתו מירן לדת הולכת ומתהדקת. בוזגלו שיתף ממש עם צאת החג: "4 ימים בלי הטלפון בחג ובשבת, הישג שלא האמנתי שאגיע אליו - אבל כשהבוסית (מירן) אומרת שראש השנה זה החג הכי חשוב, אז לא מתווכחים! ביטלתי שתי הופעות, שמתי את הטלפון בצד ועברתי את זה בשלום”.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    MR. BUZAGLO
    JOE 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ITS NOT A BOMB THAT HE IS LEAVING. IT IS A GOOD STEP FORWARD FOR BETTER PEOPLE IN THIS CHANNEL I THINK YTHAT HIS CONTRIBUTION TO THE CHANNEL WAS MINOR THANKS GOD HE IS LEAVING BYE BYE
    סגור
  • 1.
    הוא היה כל כך חלש וליקוי בכושר ביטוי
    דש 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המשפחה של האישה מנסים לעזור לו מה שלא עוזר
    סגור