טלוויזיה

צפו: אברי גלעד נשבר בדמעות בשידור חי. "תחזור, בבקשה"

איש התקשורת שיתף את הספדו קורע הלב של בן זוגו של השוטר אדיר קדוש ז"ל - שנהרג היום בפיגוע הירי בכביש 4 - והתקשה לחזור לשידור. שרקי שהבין את מצוקת הקולגה הוציא להפסקת פרסומת "נסדיר נשימה"

מערכת ice |  2
אברי גלעד דומע בשידור (צילום מתוך התוכנית "אברי ושרקי", קשת 12)
"השוטר אדיר קדוש שנהרג היום בפיגוע בכביש 4 היה אמור להתחתן עם בן זוגו בעוד פחות מחודש", הדגיש הלילה איש התקשורת אברי גלעד בתוכניתו "אברי ושרקי" והוסיף טענה כלפי ערוץ 14: "מדהים שיש כלי תקשורת שבהם העניין של בן זוגו מועלם".
גלעד המשיך והציג את ההספד קורע הלב של אדי לוי, בן זוגו של קדוש ז"ל שאמר בהלוויה: "היית אומר לי: 'אני אמות גיבור, אני נלחם במי שצריך בשביל להיות גיבור. אז הנה אדיר שלי אתה גיבור, לא רק הגיבור שלי, אתה הגיבור של כולנו. הטבעת על היד שלי עם החריטה של השם שלך לא תרד ממני לעולם, אני מבטיח. אדיר, למה הלכת? עוד 25 יום לחתונה. בחרת להשאיר אותי לבד עם כל זה. מה אני אעשה עכשיו? הבטחתי לך משפחה, תחזור, בבקשה".
אימו של קדוש ז"ל, ניחמה את בן הזוג והבטיחה: "תהיה איתי, אני אימא שלך, אדי. כפרה שלי, אתה תהיה איתי, אתה הבן שלי".
גלעד, שנשבר בדמעות לאחר שידור הקטע, לא הצליח להמשיך בשידור ונעזר בחברי הפאנל ובמגיש שלצידו, יאיר שרקי, שביקש לצאת להפסקת פרסומות "להסדיר נשימה".
 

מוקדם יותר בתוכנית, גלעד הגיב לביקורת שנשמעה נגדו על השימוש במילה ניסים בהקשר לשנת המלחמה האחרונה: "עמדנו על סף כיליון, פנימי וחיצוני, וקרה לנו נס וזכינו בשנייה האחרונה לעצור", אמר בתוכנית ששודרה ביום שני.  
היום כאמור, עסק בלהגיב למבקרים: "בטוויטר חגגו על האמירה הזאתי עד אור הבוקר. אז אני רוצה להבהיר על מה אני מדבר כשאני אומר את המילה 'נס', כי אני לא בנאדם דתי ולכן המשמעות שאני מייחס למילה נס היא במובן 'דגל'. נס כמו דגל שהולך לפני המחנה. כלומר, יש מציאות קשה ויש בה רסיס אור אז אני בוחר להתמקד ברסיס אור ולראות איך המציאות הזאת באה להיטיב איתי גם אם היא נראית נוראית... אז כל מי ששחט אותי ברשתות – נגבו את הדם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו באמת???
    אזרח ותיק 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתכן שגם לא יזכירו את "השבירה" שלך בשידור ישיר בערוץ 14.
    סגור
  • 1.
    חולים וסוטים אין כזה דבר בן זוג (ל"ת)
    יהודי אורגינל 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור