ויראלי

אברי גלעד בהתנצלות חריגה: "דיברתי לשון הרע, גנבתי דעת"

מגיש קשת 12 התנצל בטורו השבועי לקראת כיפור: "סליחה מכל מי שהפגנתי כלפיו או כלפי הציבור שלו חוסר רגישות, הכללה, אי־הכלה, התנשאות חלילה, או כל יחס לא מכבד אחר. בליבי אני יודע, כשזה קורה לי - ולכל אדם למעשה - סימן שבאותו רגע לא כיבדתי את קיומי, התנכרתי לעצמי וחיפשתי להשליך את זה על מישהו אחר. סליחה"
מערכת ice | 
יאיר שרקי ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
לרגל ערב יום כיפור תשפ"ה שחל היום (שישי), מגיש קשת 12 אברי גלעד חש שישנן כל כך הרבה סליחות צריכות להיאמר השנה ולכן גם הוא הקדיש את טורו השבועי בישראל היום כדי להתנצל בפני מי שהוא חושב שמגיע לו התנצלות וזה כולל גם אותו עצמו.
גלעד כתב: "אני קודם סולח לעצמי. אני כותב רשימה של דברים שעשיתי, שבהם לא הייתי מכוונן ללב הטוב שלי, לראיית הזולת הנקייה שבי, והעדפתי למשל ריגוש רגעי על פני עשייה טובה, או רווח תדמיתי על פני נתינה בסתר. אני מכיר בזה שאני בנאדם, שאני לא מושלם, שגם השנה לא הייתי מושלם, שיש בי חלקים טובים יותר וחינניים פחות, ושלדרגת מלאך לא אגיע לעולם. מוחל לעצמי על כל הפעמים שבהן זייפתי, הגבתי מהמותן, דיברתי לשון הרע, גנבתי דעת, העמדתי פנים, ברחתי מאחריות, בזבזתי זמן, וכל כיוצא באלה התנהגויות ששייכות לילד הקטן הגר בתוכי תמיד, ותמיד מחפש לצאת טוב על פני להיות מדויק. אני רואה את החלקים הלא מחמיאים שלי ומכיר בהם, נותן תוקף לקיומם, לא מסתיר אותם לרגע, כותב על הנייר את כולם. כך מתחיל מסע הסליחות שלי".

עוד המשיך: "אחרי שאני סולח לעצמי אני מרים כמה טלפונים לאנשים שאני יודע בוודאות שלכלכתי איתם השנה, ומבקש סליחה. אני מדייק בבקשת הסליחה, אומר בדיוק על אני מבקש את הסליחה הזאת, מודה בחטא שלי, נותן כמה מילים של ניתוח על מצבי בעת ביצוע העבירה, ומראה כמה לא הייתי קשוב לא לעצמי ולא למי שפגעתי בו. כך אני מקווה לקבל סליחה אמיתית, שאינה מן השפה והחוצה, אלא מתוך הבנה שלפעמים אני רחוק מעצמי מאוד, כפי שכל אחד ואחת רחוקים מעצמם ומהתנהגות טובה לפעמים. אני מבקש סליחה מכל מי שהפגנתי כלפיו או כלפי הציבור שלו חוסר רגישות, הכללה, אי־הכלה, התנשאות חלילה, או כל יחס לא מכבד אחר. בליבי אני יודע, כשזה קורה לי - ולכל אדם למעשה - סימן שבאותו רגע לא כיבדתי את קיומי, התנכרתי לעצמי וחיפשתי להשליך את זה על מישהו אחר. סליחה".
כזכור, במשדר מיוחד של אברי ושרקי בקשת 12, צמד המנחים שידרו הלילה את המסע שלהם בעקבות סמלי ה-7 באוקטובר, אחד מהם, הוא העיר אופקים שהותקפה ע"י מחבלי חמאס לפני שנה. גלעד, שהתרשם מאוד מהאוכלוסייה בעיר טען: "אם אופקים לא הייתה כזאתי רחוקה הייתי עובר לגור בה. אתה פוגש אנשים יהלומים אבל לא סינטטיים, אמיתיים".
המנחה, שהיה מוכן להמר בהמשך היכן ישראל תימצא בעוד שנה מהיום, שידר תחזית אופטימית ומפתיעה ואף הציע לשרקי, שותפו להגשה, לבדוק אותו בעד 365 ימים: "עומדות רגלנו בשערי ה-6 באוקטובר, תאריך לא פשוט בפני עצמו. גם יום פרוץ מלחמת כיפור, התזכרו?", פתח גלעד את דבריו והוסיף: "גם היום הזה שרבים מאיתנו היו שמחים לחזור אליו עם כל הגועל שהיה בו שיחסית ליום שבא אחריו נראה היום דבש ושושנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה