טלוויזיה

הסדרה החדשה של נטפליקס היא עוד מאותו דבר, וזה מעייף

"הזוג המושלם" אמנם מתהדרת בכוכבים כמו ניקול קידמן, אולם בפשטות אינה מספקת את הסחורה. המשחק מזכיר את אופרות הסבון של תחילת שנות ה-2000, ומספק לצופים בעיקר רגעים של קלישאות וקרינג'. עם אפס פסאדה או ניסיון לתחכום, קו העלילה דוהר לאורך ששת הפרקים עד הגילוי הלא מרגש בסיום
אביב עגיב | 
הזוג המושלם (צילום נטפליקס)
"הזוג המושלם" שעלתה בסוף השבוע האחרון בנטפליקס, מסתמנת בעיקר כמסמר האחרון בז'אנר המאוס לעייפה של "יש גופה וכולם חשודים". מדובר ללא ספק באחד מקווי העלילה הכי שחוקים של העשור האחרון, בקולנוע ובטלוויזיה, וכמעט שלא הייתה שום סדרה בעשור האחרון שחידשה משהו ביחס לתמה הזו. מ"שקרים קטנים גדולים" בואכה "הלוטוס הלבן", "רצח כתוב היטב", "היית צריכה לדעת" ועוד.
"הזוג המושלם" שמתהדרת בכוכבים כמו ניקול קידמן (שנראית אותו הדבר כבר 20 שנה) וליב שרייבר (ריי דונבון), מציעה בפשטות את אותה נוסחה שחוקה עד דק, והיא אפילו לא מנסה לייצר פסאדה של איכות או תחכום כלשהוא בשונה מהסדרות שצוינו לעיל. המשחק של רובם מזכיר מאוד את אופרות הסבון של תחילת שנות ה-2000 ומספק רגעי קלישאות וקרינג' (אב המשפחה מגיע למטבח בבוקר והעוזרת מיד מגישה לו קפה, נו באמת).
 
במרכז העלילה, עושרם של גריר גאריסון ווינברי (קידמן) סופרת מצליחה ובעלה טאג (שרייבר). השניים, עשירים כקורח, והזמן הוא ערב חתונת בנם בנג'י (בילי האוול) עם אמיליה (איב יובון - הבת של בונו). בתערובת הביתית נמצאים גם וויל ותומאס (סם ניבולה וג'ק ריינור) אחים של החתן ואבי, ההריונית, אשתו של תומאס (דקוטה פנינג, "משחקים נסתרים").
גריר דומה לקלישאה לא מחבבת בלשון המעטה את הכלה המיועדת בגלל שהיא לא מספיק עשירה וראויה לבנם. העסק מתחיל להסתבך כאשר מריט הששובינה (מייגן פאהי היפהפייה מהלוטוס הלבן) מגיעה לחתונה וגונבת את כל הפוקוס. בערב החתונה, כאשר כולם חוגגים והמתח בין כולם מתחיל לעלות, מתחילים להבין שמשהו רע עומד להתרחש וזה אכן קורה מהר מאוד. גופה שמתגלית בחוף טורפת את הקלפים וכמובן משנה את קו העלילה. כולם חשודים וכולם מסתירים סודות אפלים.
עוד בתחילתו הפרק הראשון אנו מתוודעים לחדר החקירות שמאכלס כל אחד ואחת מבני וממקורבי המשפחה ששופך את צפונות ליבו בפניו צמד החוקרים אודות המשפחה המתוסבכת הזו שלמראית עין אכן נראית מושלמת. גם שם בחדר החקירות, הקלישאות זועקות לשמיים והמשחק החצי מביך חצי קרינג'י גורם לחשוב שאנחנו צופים בסוג של פארודייה על הז'אנר הזה. מלבד זאת, "הזוג המושלם" שכל ששת פרקיה זמינים לצפייה בנטפליקס דוהרת יחסית מהר עם קו העלילה שלה ומציגה את הסודות האפלים של כל אחת מהדמויות והמניע האפשרי לרצח של הקורבן עד הגילוי הלא מרגש בסופה.
למעט הנופים היפים, סצנות סקס והמון פוטוגניות מהסוג שרק נטפליקס יכולה להרשות לעצמה, אין באמת סיבה אמיתית לצפות ב"זוג המשולם". הוא מתאים בעיקר לצפיית קאלט אם אתם לא מצליחים להירדם באמצע הלילה ומחפשים מה לצפות. הסדרה הזו היא בעיניי המסמר האחרון בארון הקבורה של הז'אנר שכבר מיצה ממילא את עצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה