טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים 2024: אלו חמשת הביצועים הכי טובים של העונה

רגע לפני הגמר הגדול בחרנו את הריקודים הבולטים של העונה, שהיתה אחת המוצלחות בתולדות התוכנית: אחד של כל אחד מזוגות הפינאליסטים, והחמישי של מריאנו ורומי שהיו ממש קרובים. ובמקום הראשון?
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
"רוקדים עם כוכבים" של עונת 2024 בקשת 12 החלה על רקע המלחמה והרבה קשיים ברקע, אבל הוכיחה עצמה כאחת המרתקות והבלתי צפויות בתולדות הריאליטי האהוב. ארבעת הזוגות: לינוי אשרם ורפאל פליישמן, מאיה קיי ולוטם מדמוני, דור הררי וג'וליה שחר, וטל מורד וסנה סוקול - הבטיחו את מקומם בגמר הגדול, כאשר טל וסנה עשו זאת ברגע האחרון, לאחר קרב צמוד מול מריאנו ורומי.
אז רגע לפני הגמר, מה היו חמשת הביצועים הכי טובים ואהובים של העונה? אפשר להתווכח על טעם ועל ניקוד, אבל דירגנו בין היתר על פי מספר הצפיות ביוטיוב וטעם הקהל – אחד של כל אחד מזוגות הפינאליסטים, ודובדבן מתוק במיוחד של מריאנו ורומי שהיו ממש קרובים לגמר. אז אלו הריקודים הכי אהובים של העונה, מוזמנים להוסיף את שלכם בתגובות:
5. טל מורד וסנה סוקול - צ'ה צ'ה
הפינאליסיטים טל וסנה שבלטו לאורך כל העונה, הדהימו כבר בתחילתה בצ'ה צ'ה סוחף לצלילי  SexyBack/ bounce של ג'סטין טימברלייק וטימבלנד וגרפו הרבה תשואות מהקהל והשופטים.
4. דור הררי וג'וליה שחר - צ'ה צ'ה
לצלילי "מריה" של ריקי מרטין הלהיבו דור וג'וליה את הצופים בפרק ששודר ב-10 ליוני, סחפו מחמאות מהשופטים וסימנו את דרכם לגמר.
3. מריאנו אידלמן ורומי נוף - דיסקו ישראלי
לצלילי השיר המיתולוגי "ודוד יפה עיניים", בתחפושות סטייל שנות ה-70' והומור ישראלי כובש, סחפו מריאנו ורומי את השופטים והקהל שלא יכול היה להוריד מהם את העיניים, כבר באמצע יוני בשלב מוקדם של העונה.
2. לינוי אשרם ורפאל פליישמן - צ'ה צ'ה
המדליסטית האולימפית לינוי אשרם כבשה את המקום הראשון בפרק פתיחת העונה לצלילי don't stop the music  של ריהאנה, והראתה את הפוטנציאל הענק שלה שהוביל אותה עד לגמר.
1. מאיה קיי ולוטם מדמוני - צ'ה צ'ה
לצלילי "לך לישון" של אנה זק גרפו מאיה ולוטם את המקום הראשון בפרק ששודר בתחילת יוני, במה שייזכר אולי לריקוד הטוב והאהוב של העונה, ואפילו אנה ארונוב הודתה שהיא בהלם.
מי ינצח? לפי סקר שנערך ב"ישראל היום" הזוג הפופולארי הוא דור וג'וליה, ואחריהם מאיה ולוטם. בהצלחה לכולם ולהתראות בעונה הבאה!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה