טלוויזיה

אופירה אסייג מפסידה בהתערבות ותשלם ביוקר: "יצאתי פיתה"

המגישה שאלה את לוינסון: "לוינסון בוא נתערב, אנגליה או ספרד", המגיש השיב לה בלי להתבלבל: "ספרד", אסייג אמרה לו: "ספרד? אני אומרת 1:0 אנגליה, על מה מתערבים? אתה לוקח אותי לאופרה אז זה פחות התערבות". אז מה הפסידה לשותף שלה בתכנית?
מערכת ice | 
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
במהלך אחר הצהריים אמש (ראשון), כמה שעות לפני משחק הגמר של אליפות אירופה בכדורגל בין ספרד לאנגליה, ישבה אופירה אסייג עם שותפה חיים לוינסון להגשת התכנית 'אופירה ולוינסון' בקשת 12 ועשתה איתו התערבות מי תזכה ביורו 2024.
היא שאלה את לוינסון: "לוינסון בוא נתערב, אנגליה או ספרד", המגיש השיב לה בלי להתבלבל: "ספרד", אסייג אמרה לו: "ספרד? אני אומרת 1:0 אנגליה, על מה מתערבים? אתה לוקח אותי לאופרה אז זה פחות התערבות".

לוינסון שאמר שספרד תנצח 1:3 הצביע על החנות למוצרי מטבח ואמר: "על המחבת", אסייג השיבה: "על המחבת? השמאלי? אפשר גם להתערב על מחר מי ישלם את הארוחת ערב אחרי האופרה?" לוינסון אמר: "ברור שאני משלם".
לאחר שהמשחק הסתיים ב-1:2 לזכות הספרדים משער ניצחון בדקה ה-86, אסייג העלתה סטורי ובו היא כתבה: "יצאתי פיתה, מברוק ספרד, איזה לוזרים אנגליה". אז בקרוב נראה את לוינסון מתהדר במחבת חדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה