ויראלי

הפתעה בשידור חי: מה גרם לחיים לוינסון להניח תפילין?

עו"ד דמרי שהתארח בפאנל של אופירה ולוינסון, פנה אל המגיש ואמר לו: "יש לי הפתעה בשבילך. ידעתם שגם לוינסון היה חייל בצבא השם? הוא חב"דניק והשבוע היה 30 שנה לפטירתו של הרבי. רוצה לעשות לו מחווה?", התפילין נשלפו והמגיש נעתר לבקשה לאחר שווידא שלא מדובר ב"בין השמשות"
מערכת ice | 
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
הפתעה בשידור חי בקשת 12. הפאנל הפוליטי בתוכנית "אופירה ולוינסון" ביום שישי האחרון הגיע לנקודה לא צפויה, כאשר עו"ד אפרים דמרי, שהתארח באולפן, הציע בהפתעה וללא הכנה מראש, למגיש התוכנית חיים לוינסון להניח תפילין לציון 30 שנה לפטירת הרבי מלובביץ' שחל מוקדם יותר השבוע.
דמרי פנה אל לוינסון ואמר לו: "יש לי הפתעה בשבילך. ידעתם שגם לוינסון היה חייל בצבא השם? הוא חב"דניק והשבוע היה 30 שנה לפטירתו של הרבי. רוצה לעשות לו מחווה?", התפילין נשלפו והמגיש נעתר לבקשה לאחר שווידא שלא מדובר ב"בין השמשות".

לוינסון לעיני הנוכחים באולפן וגם הצופים של התכנית בבית, כרך את התפילין על זרועו וראשו ועו"ד דמרי אמר עליו: "הוא חב"דניק בכל נשמתו", אגב מתברר כי לדמרי הייתה מטרה "נסתרת נוספת", כך על פי מאקו.
הוסבר כי על פי המסורת לאדם המניח תפילין אסור לדבר ובכך "רצה לגבור בדיון על המגיש הדעתן. אבל את לוינסון זה לא עצר מלהגיד את אשר על ליבו, והוא מיהר לשוב לדיון הקולני שהתנהל באולפן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה