ויראלי

אופירה אסייג מזועזעת מניסיון הרצח: "העולם השתגע, פחד אלוהים"

אחרי ניסיון ההתנקשות בטראמפ, אופירה אסייג כתבה בסטורי שהעלתה: "העולם השתגע, הקיצוניים השתלטו על העולם, פחד אלוהים". גם הצל כתב: "באדום הכדור מחטיא את ראשו של טראמפ במילימטר ופוגע באוזנו. ככה נראית שמירה עליונה"

מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי ניסיון התנקשות במועמד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ במהלך עצרת בחירות בפנסילבניה, העולם בהלם וגם הסלבס בישראל. על פי התיעוד בשידור החי, נורו מספר יריות לעבר נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, שפונה מהמקום כשהוא מדמם מאוזנו.
אופירה אסייג כתבה בסטורי שהעלתה: "העולם השתגע, הקיצוניים השתלטו על העולם, פחד אלוהים". גם הצל כתב: "באדום הכדור מחטיא את ראשו של טראמפ במילימטר ופוגע באוזנו. ככה נראית שמירה עליונה"
עוד לפני שפונה מהמקום, נופף המיליארדר שמועמד לשוב לבית הלבן באגרופו לעבר תומכיו. מהבית הלבן נמסר כי הנשיא המכהן ג'ו ביידן עודכן על התקרית. דובר שירות החשאי הודיע כי ננקטו צעדי אבטחה וטראמפ במקום בטוח, וחקירה נפתחה.
 
על פי הדיווחים, התובע המחוזי של מחוז באטלר בפנסילבניה, אישר כי היורה החשוד ומשתתף אחד בעצרת מתו. אדם נוסף בעצרת היה במצב קשה. השירות החשאי אמר מאוחר יותר שני אנשים נפצעו באורח אנוש.
 הירי נחקר כניסיון התנקשות. השירות החשאי שיתף פרטים נוספים על עמדתו של היורה ואישר כי היורה נהרג על ידי השירות החשאי. ‏משתתף נוסף בעצרת של טראמפ הלילה מספר כי ראה את היורה החמוש והתריע על על כך למשטרה במקום, רגעים לפני הירי.
במקביל, ה-FBI נטל על עצמו את תפקיד של סוכנות אכיפת החוק הפדרלית המובילה בחקירת התקרית שבה היה מעורב הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שהתרחשה מוקדם יותר היום בבאטלר, פנסילבניה.

סוכנים מיוחדים של מטה השטח של ה-FBI בפיטסבורג הגיבו מיד, כדי להצטרף אל חברי צוות תגובה לתקרית. אנו נמשיך לתמוך בחקירה זו עם מלוא המשאבים של ה-FBI, לצד שותפינו בשירות החשאי של ארה"ב וברשויות אכיפת החוק הממלכתיות והמקומיות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שכל
    נילי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע שכל אי אפשר לקנות
    סגור
  • 3.
    המסיתה לרצח נתניהו מדברת ??? (ל"ת)
    אסף 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צבועה
    ציפי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את שותפה להסתה כאן נגד ראש הממשלה , מה את מיתממת .
    סגור
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירא הישתעגת. מה חדש קנדי רבין ואחרים את בתולה קמת הרגע את לא צריכה להגיב לכול. פיפס יודעים שאת קימת ...הרי את הפקולטאה ל. .לא סימת שתיקה =זהב
    סגור