נדל"ן ותשתיות

טראמפ מגיע אל ערב הסעודית: עסקת הנדל"ן נחשפת

הארגון של הנשיא לשעבר משתף פעולה עם זרוע הפיתוח של דר אל ארקן הסעודי. הארגון, שמנוהל על ידי בניו של מועמד המפלגה הרפובליקנית, מתרחב במזרח התיכון. בניין היוקרה שצפוי לקום עתיד להיבנות בעיר ג'דה. מומחים מודאגים מהאינטרסים הסותרים במידה ויבחר לכהונה שנייה 
מערכת ice | 
מגדל גדה בערב הסעודית (צילום הדמיה)
ארגון טראמפ חשף תכניות לבניין שאמור להיות מוקם בערב הסעודית. אם יבנה, המגדל יהיה הצעד הנד"לני הראשון של החברה בערב הסעודית. על פי דיווח CNN הבניין שעתיד להיבנות הוא בניין יוקרה המכוון אל שוק היוקרה בערב הסעודית, אבל גם מחוצה לה. הפרויקט יוקם בשיתוף פעולה עם דר גלובל, זרוע הפיתוח הבינלאומית של המפתח הסעודי דר אל ארקן. 
דר גלובל רכשה לאחרונה את האישור להשתמש בשמו של טראמפ במלון שצפוי להיפתח בעומאן. למרות שלא מדובר במלון של חברת טראמפ אלא במלון שמופעל על ידי דר גלובל ברישיון מיוחד, שמו של הנשיא לשעבר צפוי להתנוסס מעל המלון היוקרתי שיכלול מסלול גולף, מועדון פרטי ועוד. העסקאות האחרונות של ארגון טראמפ במזרח התיכון מעוררות חשש בקרב הפוליטיקה האמריקנית.
מומחים בנושא אתיקה מזהירים כי יחסיו של ארגון טראמפ עם מדינות זרות, במיוחד עם ערב הסעודית שניסתה להשפיע בעבר על הפוליטיקה האמריקנית דרך הנשיא לשעבר, מדאיגים במיוחד. המומחים חוששים כי במידה ויבחר המועמד הרפובליקני לכהונה שנייה, כפי שהסקרים מציעים בעקבות העימות, הוא ימצא את עצמו בניגוד אינטרסים בעקבות ענייניו העסקיים. בנו של טראמפ, אריק טראמפ, שמנהל את הארגון אמר כי בהצרה לתקשורת בעקבות ההחלטה על הקמת הבניין החדש: "אנחנו מתרגשים להרחיב את דריסת הרגל שלנו במזרח התיכון ולהביא את הסטנדרטים של טראמפ ליוקרה דרך מערכת היחסים המתמשכת שלנו עם דר גלובל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה