בעולם

דונלד טראמפ רושם הישג ענק: זו ההחלטה המפתיעה של מטא

חברת מטא הכריזה כי היא תפעיל מחדש את חשבונותיו של דונלד טראמפ באינסטגרם ובפייסבוק. על פי ניק קלג, נשיא חברת מטא, על טראמפ מוטלת האחריות להתנהג בהתאם לכללים שנוסחו מאז אירועי הפריצה לקפיטול, אחרת חשבונותיו יוגבלו

מערכת ice | 
מארק צוקרברג, דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/מארק צוקרברג, pixabay, unsplash)
על פי הפרסום של אתר החדשות האמריקני אקסיוס, לאחר שנתיים של השעיית חשבונותיו ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק, אמש (שישי) הכריזה חברת מטא, אשר בראשה עומד מארק צוקרברג, כי היא תפעיל מחדש את חשבונותיו של דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר
כזכור, בחודש ינואר האחרון פורסם כי חברת מטא הכריזה כי תסיר את ההשעיה שהוטלה על חשבונותיו של טראמפ. ניק קלג, נשיא חברת מטא, ציין כי לצד המהלך הדרמטי, המועמד לבחירות ארה"ב צריך לפעול על פי הכללים שנוסחו מאז אירוע הפריצה לקפיטול אשר התרחש בינואר 2021.
במידה וטראמפ ינצל לרעה את ביטול ההשעיה ברשתות החברתיות, אינסטגרם ופייסבוק, יוחלט כי חשבונותיו יוגבלו, כך הדגיש קלג. כידוע, חשבונותיו של טראמפ ברשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק ו-X) הושבתו לאחר אירועי הפריצה לקפיטול אשר התרחשו על רקע השבעתו של ג'ו ביידן לתפקיד נשיא ארצות הברית.
כזכור, תומכים רבים של טראמפ פרצו לקפיטול, במטרה להביע את התנגדותם להשבעתו של ביידן כנשיא. לאחר שסוף שנת 2022, ביצע אילון מאסק סקר ובו שאל את גולשי הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) האם הם תומכים בהחזרת חשבונו של טראמפ לפעילות, נרשמו תוצאות מפתיעות. על פי הסקר, 52% ציינו כי הם תומכים בהחזרת טראמפ לרשת החברתית, כאשר 48% התנגדו למהלך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה