טלוויזיה

דנה אינטרנשיונל בליהוק מפתיע: לא תאמינו עם מי תשתתף בריאליטי

דנה אינטרנשיונל לוהקה לריאליטי האוכל "המטבח המנצח VIP" שתשודר בקשת 12, אך מה שיותר מפתיע הוא הצמד שיבשל יחד עם אינטרנשיונל במטרה לזכות במקום הראשון
מערכת ice | 
דנה אינטרנשיונל (צילום רפי דלויה)
דנה אינטרנשיונל, הדיווה הגדולה, כיכבה לראשונה בחייה בסדרת דוקו יוצאת דופן על חייה ב-YES, והיום (רביעי) נודע כי אינטרנשיונל חוזרת ובגדול למסכים של כולנו, כשהפעם היא לוהקה לתוכנית ריאליטי מפתיעה במיוחד.
עךל פי הדיווח של ערן סוויסה ב"ישראל היום", הזמרת האהובה לוהקה לעונה הקרובה של הריאליטי אוכל "המטבח המנצח VIP" שתשודר בקשת 12, אך מה שיותר מפתיע הוא הצמד שיבשל יחד עם אינטרנשיונל במטרה לזכות בריאליטי האהוב.
מדובר במנהל האישי של דנה אינטרנשיונל, שי כרם, בליהוק גאוני במיוחד. כזכור, בסדרה על חייה ב-YES, אינטרנשיונל העניקה הצצה בלעדית וחד פעמית אל תוך חייה, שם גם חשפה לראשונה את המנהל האישי שלה שי כרם.
כזכור, לאחרונה הלך לעולמו הזמר אדם ז"ל, שהיה חבר קרוב של דנה אינטרנשיונל, שספדה לו: "אדם. מי שלא היה שם, בשנים שהוא היה הזמר הכי מצליח במדינה לא יכול להבין את הגודל. הוא היה משהו שלא נראה כאן עד שהוא הגיע".
אינטרנשיונל המשיכה את הסטורי ובו התמונה של אדם: "שנים של אדמניה. הנה אני מודה. הערצתי אותו. הלכתי עם חברים להופעות שלו וצרחתי עד צרידותן אדם אדם!!! ואז, גם הכרתי אותו".

עוד היא כתבה עליו לסיום מילים חמות: "כמו שהוא היה יפה הוא היה, נחמד וצנוע ותומך ומחבק, אהבתי אותו כאדם הזמר. ‏ואהבתי אותו כחיים האדם. אוהב אותו תמיד. יהי זכרך ברוך איש יקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה