טלוויזיה

רון נשר מאיים על בן אל תבורי? "תשלם בבית המשפט"

מי שהיה בהתחלה חלק מהעבודה על האלבום, הראפר רון נשר, העלה נגדו סדרת סטורים כואבת במיוחד בה הבטיח לעוקבים ולחבר לשעבר: “בן של, אתה לא מאיים. כשניפגש בבית משפט אתה הולך לשלם”
מערכת ice | 
רון נשר, בן-אל תבורי (צילום יוטיוב/ רון נשר, אינסטגרם/ בן אל תבורי)
אחרי שבן אל תבורי שחרר את הסינגל הראשון שלו כזמר בזכות עצמו ולא חלק מהצמד עם סטטיק, “אוטוטו”, הוא זכה כבר למעל מיליון וחצי צפיות בחשבון היוטיוב, אבל מתברר שיש מי שמצליח לקלקל לו את החגיגות. 
מסתבר שהיום (רביעי), מי שהיה בהתחלה חלק מהעבודה על האלבום, הראפר רון נשר, העלה נגדו סדרת סטורים כואבת במיוחד בה הבטיח לעוקבים ולחבר לשעבר: “בן של, אתה לא מאיים. כשניפגש בבית משפט אתה הולך לשלם”.

נשר גם סיפק הפתעה לאורטל עמר, האקסית ואם בנו של הזמר: “הולכת לקבל את כל הג’וס. באסה שאכפת לך לנסות לקדם קריירה על חשבוני. אני מבין שהשיר נכשל, אבל חכה שישמעו את כל האלבום. לא מאיימים על נשר עם נבלות, גם אם הם לבושים בחליפה”.
בסטורי נוסף אמר נשר: “תמיד תזכור מה קרה לאקסית שלך, ואני לא מדבר על האמא של הילד. אלא על זאת שאחראית על הקריירה שלך חחח. לא נמאס לכם שאני מנצח על חשבונכם? בקרוב מלא שירים חדשים למכירה בביצוע מפתיע על הסקיצות של זמן שפעה היה באודישנים לכוכב נולד. אומנם הוא לא עבר… אבל הוא טוב ב-‘טרמפים'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה