תרבות ופנאי

רון נשר מתפוצץ על קניה ווסט: "כמו קים, כולם רוצים לז**ן אותה"

אחד האנשים השנואים על אזרחי ישראל, במיוחד לאחרונה, הוא הראפר האנטישמי קניה ווסט. לאחר השיר המזעזע שהוציא ובו יש אמירה אנטישמית מחרידה, הראפר הישראלי עונה לו באותו מטבע
מערכת ice | 
רון נשר (צילום מתוך האינסטגרם)
הראפר האמריקאי הקיצוני ושנוי במחלוקת, שלו עבר של אמירות אנטישמיות מזעזעות רבות, קניה ווסט, מקבל תגובה ישראלית חדה ונוקבת, באותה הלשון שבה השתמש כדי לזלזל ולהכפיש את היהודים, גם בשירו החדש, שממשיך את אותו קו של שירים שהתרגלנו לשמוע ממנו.
כעת, הגיעה התגובה הישראלית לווסט והיא הגיעה מהראפר הישראלי שידוע בלשונו החריפה והלא מתנצלת, רון נשר. בשיר שפרסם נשר בחשבון היוטיוב שלו, הוא עוקץ את ווסט בחריפות ואף מכניס לו "מתחת לחגורה" עם המשפט באמצע השיר "ישראל היא כמו קים (קרדשיאן), כולם רוצים לז**ן אותה".
 
שירו של נשר מצטרף למגמה הדי חדשה, מאז פרוץ המלחמה, של ישראלים שפשוט הפסיקו לשתוק על שנים של הסתה ואנטישמיות ברחבי הרשת, אשר חצתה כל גבול הגיוני בשנים האחרונות.
ברשתות ניתן למצוא אמירות של מפורסמים שלאחר ששומעים אותן לא נותר אלא לתפוס את הראש ולהבין כי שנים של הסתה ואנטישמיות השתלמו, מאחר וכמות המידע השקרי שרץ ברחבי הרשת ונחשב על ידי רבים בעולם בעובדות, הוא ענק וממדיו מתרחבים מדי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה