ויראלי

"פחי זבל": הצל יוצא נגד קניה ווסט וכריס בראון - זו הסיבה

הראפר האמריקאי קניה ווסט הסתבך מספר פעמים לאחרונה עם היהודים בארצות הברית ובעולם, בעקבות מספר אמירות מחרידות ופרסומים דוחים שלו. כעת הראפר הישראלי הגיב לו
מערכת ice | 
קניה ווסט, הצל (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הראפר הישראלי, יואב אליאסי המכונה "הצל", פרסם אתמול (שבת) בחשבון האינסטגרם שלו את הפרסום על הסתבכותו של קניה ווסט פעם נוספת בעקבות אמירות אנטישמיות שלו, אך הפעם לווסט הצטרף זמר מוכר נוסף להסתבכות, הלא הוא כריס בראון המוכר.
לאחר אינספור פרובוקציות דוחות ואמירות קשות לשמיעה שנאמרו על ידי הראפר, שלגביו נטען לא פעם כי הוא מתמודד עם בעיות נפשיות, הפרסום האחרון שגרם לו להסתבכות נוספת היה מהופעה פרטית של ווסט ובראון בדובאי.
במהלך ההופעה שרו השנים קטע משירו החדש של הראפר מלא השנאה ליהודים, בו נכתב קטע דוחה האומר: "איך אני אנטישמי? הרגע ז***** כלבה יהודיה". לאחר שהקטע רץ ברשתות החברתיות ברחבי העולם, ווסט החל לקבל את תגובות הזעם מהיהודים ויש מי שאף איימה עליו בתביעת ענק. אליאסי הגיב לשניים בסטורי שפרסם באינסטגרם וכתב עליהם "שני פחי זבל".
כזכור, אשת העסקים הישראלית, ניקול ראידמן, הייתה בין הראשונות להגיב בחריפות להופעה המבישה של ווסט ובראון ואיימה עליו בתביעת ענק. "את הכסף שלך אני אתרום לשיקום יישובי עוטף עזה. התעסקת עם הכלבה הלא הלא נכונה, בוא נראה מי יז*** את מי". אמרה ראידמן בתגובה לווסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה