תיירות

מהפכה בטיסות בישראל: מי זכאים לטוס חינם עד ה-29.2?

בהודעה שנמסרה לתושבי עוטף עזה נכתב: "תושבים יקרים, שמחים לבשר כי המדינה תמשיך לממן לתושבים המפונים טיסות בחינם בקו נתב"ג-רמון, לפחות עד סוף חודש פברואר 2024 - כך הוחלט היום בישיבת הממשלה"
מערכת ice | 
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
הממשלה החליטה לאפשר לתושבים המפונים מעוטף עזה, שדרות וקריית שמונה וישובי קו העימות המפונים, ליהנות עד סוף חודש פברואר לפחות מההטבה בטיסות מאילת, בדומה למהלך ברב קו שאפשר תנועה בחינם בתחבורה הציבורית.
בהודעה שנמסרה לתושבי עוטף עזה נכתב: "תושבים יקרים, שמחים לבשר כי המדינה תמשיך לממן לתושבים המפונים טיסות בחינם בקו נתב"ג-רמון, לפחות עד סוף חודש פברואר 2024 - כך הוחלט היום בישיבת הממשלה".

עוד הובהר כי: "ההחלטה התקבלה לאור העובדה שביום 11.02.24 היה אמור להיות המועד האחרון בו ניתן היה לממש את הזכאות לטיסות חינם הלוך ושוב לאילת. במידה והפינוי יוארך מעבר ל-29.02.24, תתקבל החלטה נוספת על הארכת הטבה זו למפונים".
כמו כן נמסר: "הטיסות יבוצעו באמצעות החברות ישראייר וארקיע, והן יאפשרו למפונים נוחות בהתניידות בין מרכז הארץ למלונות בדרום. איך ניתן להזמין כרטיסי טיסה? באמצעות אתר ישראייר או במענה טלפוני, באמצעות אתר האינטרנט של ארקיע או במענה טלפוני ייעודי. נעבור את זה יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה