כסף וצרכנות

אל על ואסף גרניט עושים מהפכה: אלו המנות החדשות בטיסות

אל על משיקה את הפעימה השנייה בתפריט של השף אסף גרניט, המנה הכי ישראלית שיש מגיעה למחלקת תיירים: קציצות עוף ברוטב עגבניות ושעועית. בין המנות החדשות במחלקת העסקים: סלמון עם טורטליני ואפונה, פרגית בצ'ומה, כתף בקר ברוטב חמוסטה, סלט שוק עם קרוטוני עבאדי
מערכת ice |  13
אל על ואסף גרניט (צילום תמי בר שי, Magma Images, shutterstock)
במסגרת האסטרטגיה לשדרוג חוויית הטיסה והשקת התפריט החדש של השף אסף גרניט בספטמבר האחרון, היום (חמישי) תעלה למטוסים של אל על הפעימה השנייה כחלק מהתפריט הרחב שבנה השף עם צוותו, עם מנות חדשות בכלל מחלקות השירות. המהלך שהושק בספטמבר כולל מספר תפריטים שונים בפעימות נפרדות אשר יוחלפו בכל מספר חודשים על מנת לאפשר גיוון וחידוש ללקוחות.
על פי אל על: "המנות החדשות בתפריט שעולה היום, ממשיכות את החזון הקולינרי אותו חשפה החברה בשנה שעברה, במסגרתו ניתן דגש על חומרי גלם תוצרת כחול לבן. הטמעתן במטוסים תחל היום לכלל הטיסות היוצאות מת"א, ולטיסות החוזרות מאירופה. בנוסף, במהלך חודש ינואר עלה התפריט של שף גרניט בטיסות היוצאות מניו יורק לישראל במחלקות היוקרה ובקרוב גם יושלם במחלקת תיירים".
 
בטיסות  ארוכות הטווח ובטיסות נבחרות לאירופה תוגש במחלקת התיירים ארוחה בשרית של "המאכל הכי ישראלי שיש" קציצות עוף עם תבשיל עגבניות ושעועית ירוקה, על מצע של מג'דרה "בן גוריון" עם תוספת של סלט סלקים מרוקאי וחומוס במנה אישית. בארוחה החלבית יוצע ללקוחות סלט עגבניות שרי ומלפפון ברוטב בלסמי לבן, עם חביתה, גרנולה במתכון מיוחד של השף, יוגורט טבעי עם סילאן ולקינוח עוגיה מרוקאית.

קרדיט: אסף קרלה
בטיסות לאירופה הכריכים המוגשים בלחם הפרצל יתחדשו גם הם ומעתה יוגשו כריך "שניצל של שישי" עם טחינה וסלט טורקי, כריך בריסקט עם איולי, כריך סביח טבעוני, כריך מוצרלה עם פסטו פטרוזיליה ועגבניות מיובשות וכריך לביבת ירק (עיג'ה) עם טחינה ועגבניות שרי צלויות.

קרדיט: אסף קרלה
במחלקת העסקים והפרימיום יציעו מנות עיקריות חדשות, ביניהן: סלמון ברוטב אחו בלנקו, אפונה וטורטליני ארטישוק; פרגית בצ'ומה עם סלט מרדומה, תפוח אדמה, מש, עדשים וברוקולי; וכתף בקר ברוטב חמוסטה דלעת, דלעת צלויה ואורז שעריה. לצד המנות העיקריות יוגשו כמנות ראשונות סלט סלקים בתיבול סילאן עם סקורדליה (ממרח שקדים יווני) ואורגנו טרי המוגש עם גע'לה; סלט דיטוקס הכולל מלפפון, אדממה, אפונה וחסה ברוטב ויניגרט ג'ינג'ר. אל על מחדשת גם את הארוחה החלבית ותציע ללקוחותיה סלט שוק עם תוספת קרוטוני עבאדי, מבחר טאפאסים, ביניהם גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות, צפתית עם שמן זית וזעתר, חביתה עם לביבה, עיג'ה קציצת ירק ועוד.
 
אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל בכיר ללקוחות, שירות וחווית הלקוח באל על: "אנשי אל על ממשיכים כל העת במסע להעצמת חווית הלקוח בטיסה. בהיבט הקולינרי, לאחר העלייה עם התפריט החדש ביצענו סקרי שביעות רצון ואנו בתהליך שדרוג מתמיד עבורכם. הפעימה השנייה של התפריט תיתן מענה ואפשרויות חדשות לכולם, והיא מדגישה בייחוד בתקופה הזו את החשיבות לחיבור שלנו לתוצרת הישראלית ולמנות הדגל מהמטבח הישראלי האקלקטי. כל אלה הם חלק מהמאמצים השוטפים שלנו להרחיב ולדייק את חווית הטיסה של לקוחותינו ולגרום להם להרגיש הכי בבית בעולם".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אסף גרניט
    קובי 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אעלק כריך חזה עוף - מה שקיבלנו זה לחמניה שעוד שניה במיקרו הייתה מתאדה מרוב חום . הלחמניה הייתה בטעם קרטון והחזה עוף בטעם פלסטיק . אעלק לוגו של אסף גרניט על העטיפה אמור לעשות את הכריך טעים או אכיל ? . גם הומלס ברחוב היה משליך את האוכל הזה לפח .
    סגור
  • 12.
    האוכל בטיסות אל על
    לי 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרתי מארה"ב בטיסת אל-על. חיבבתי מאוד את אסף ואכלתי גם במחנה יהודה והיה טעים. אבל קטסטרופה כזו כמו בטיסהשל 13 ש'. האוכל החדש. מגעיל! מגעיל! גם הבשרי וגם החלבי. החביתה מסטיק. ארוחה עלובה ביותר. וגם הבשרית. לא ראוי. כל הסופרלטיבים ומה,שאתם מפרסמים. תשאלו אנשים שטסים במחלקת תזרים. ותשמעו מה הם חושבים? לא טעים. ולא ראוי.
    סגור
  • 11.
    במחירים של אלעל הם צריכים להגיש לובסטרים
    אלון 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטייקים מובחרים ושמפניה לכל לקוח !
    סגור
  • 10.
    טסתי לפני חודש אוכל זוועת עולם (ל"ת)
    אליהו 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אל על
    אוש 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לדאוג לאוכל ,תדאגו להתאים מחירים שפויים ולהפסיק לעשוק את האזרחים
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    האוכל הוא מרכיב זניח בהחלטה עם מי לטוס
    יעל 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר, זמני טיסה, אפשרות ביטול, בטיחות, חברה יציבה, סוג מטוס ובסוף בסוף האוכל ומה אתם עושים? מדברים על אוכל כאילו זה מה שחשוב והמחיר? תפלצת !!!
    סגור
  • 7.
    אם יש שף ששנוא עלי.אחרי אייל שני זה אסף גרניט
    אורה 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להקיא...לכאורה לדעתי...
    סגור
  • 6.
    ניסיתי והיה על הכייפק, כל הכבוד ?? (ל"ת)
    שחר 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    במח' תיירים מגישים כריך שרק מהריח שלו אפשר להקיא. גועל
    נורית 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התפריט הוא רק ל 12 )במקרה הטוב? יושבי מח' העסקים
    סגור
  • 4.
    אל על ואסף גרניט
    נופר לוי 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסתי לאירופה ביזנס עם אל על ..האוכל היה מאכזב .אוכל בטיסות רגיל..עם טוויסטהשח מחלקת עסקים שמעבירים הכל לכלעם יפעם ומגישים ייןת כישלון חורץ. אוכל לא טעים . לא היה מגוון ,טסתי עם תמונות שנתנו לה כתחליף סלט ירקות קטן ודוחה
    סגור
  • 3.
    ״שף״
    אביבי 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שף רודף בצע.. חוץ מכסף לא איכפת לו כלום - קציצות. רוטב עגבניות?? תלמד קצת מקוואנטס או סינגפור איירליינס לפני שאתה דוחף לנו מנת ילדים
    סגור
  • 2.
    על הפנים
    יובל 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תפריט מביך גם למחלקת תיירים וגם לעסקים
    סגור
  • 1.
    תתבישו
    מתמיד 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמה פרסום וקשקוש האוכל באלעל מגעיל כמו שלא היה מעולם מח' עסקים עם נקניק , ירקות בגריל קרים, תתבישו אתם והגרניט שלכם.
    סגור