תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: זה מה שיקרה לטיסות ליעד האהוב

בעקבות הביקוש הגבוה: TUS Airways כבר מגדילה את תדירות הטיסות מת"א ללרנקה
החברה תפעיל 4 טיסות שבועיות מאמצע פברואר
מערכת ice |  1
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways  שמחה להכריז על הוספת תדירות נוספת בטיסותיה מישראל, חברת התעופה שחידשה טיסותיה ב-25/1 עם שלוש טיסות שבועיות תפעיל טיסה שבועית רביעית כבר החל מיום שבת ה- 17 בפברואר 2024.
הטיסות יפעלו מעתה בימים ראשון, שני, חמישי ושבת עם לוח זמנים אטרקטיבי המתאים גם לנוסעים עסקיים וגם למי שמחפשים חופשה מרגיעה ומהנה במהלך סופשבוע בקפריסין, TUS Airways מפעילה את טיסותיה על ידי מטוסי האיירבוס A320 האלגנטיים והנוחים.

מאז שהשיקה מחדש  את הטיסות בין תל אביב ללרנקה הבחינהAirways  TUS בביקוש משמעותי ועלייה  בהזמנות עתידיות, נתונים אלו הוכיחו שוב את החשיבות של הקו בין תל אביב ללרנקה ועודדו את חברת התעופה להוסיף טיסה שבועית רביעית וזאת על מנת לספק את הביקוש במהירות האפשרית.
הנוסעים עדיין יכולים ליהנות מהצעת "40% הנחה" של חברת התעופה על כל התעריפים מ/אל תל אביב, על מנת ליהנות מההטבה ניתן להזמין עד ה-4 בפברואר 2024 לנסיעות עד ה-30 במרץ 2024. חברתTUS Airways  מדגישה כי הודעות נוספות יתפרסמו בהקדם וזאת אודות מהלכים נוספים אותם מתכוונת החברה לעשות בשוק הישראלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מפתיע
    אחד שיודע 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שלא יודע, חברת TUS אומנם רשומה בקפריסין, אבל מוחזקת 100% על ידי חברת כנפיים הישראלית, וכן, לא סתם קוראים לחברה TUS כי בעברית זה טוס.
    סגור