תיירות

הלם בנתב"ג: העירנות של איש הביטחון מנעה בעיה גדולה

אזרחית גאורגית לבושה במדי עובדת ניקיון עם כרטיס עובד פיקטיבי ניסתה להסתנן לישראל, אך אחד הבקרים הבחין בה כשעוררה את חשדו ועצר אותה לטובת תשאול, לאחר זמן קצר התחוור לו שהיא נכנסה לישראל לעבוד בצורה לא חוקית. מיד היא הועלתה על מטוס וסובבה לגאורגיה מדינתה
מערכת ice |  4
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
לזה לא ציפו בצוות האבטחה של נמל התעופה בן גוריון. בשעות הצהריים של יום חמישי האחרון הגיעה לשדה התעופה אזרחית גיאורגית בשנות ה-40 לחייה, כשהיא לבושה במדי עובדת ניקיון ולה כרטיס עובד עם אישור מעבר.
אבל כאן הדברים החלו להסתבך עבורה, כאשר אחד הבקרים הבחין בה כשעוררה את חשדו ועצר אותה לטובת תשאול, לאחר זמן קצר התחוור לו שהיא נכנסה לישראל לעבוד בצורה לא חוקית. מיד היא הועלתה על מטוס וסובבה לגאורגיה מדינתה.

גם לפני שבע שנים אותה האזרחית בדיוק לא קיבלה אישור להכנס ארצה מסיבה זהה. בשנים האחרונות לא מעט אזרחים גאורגים מתחזים לנציגי אינטרפול, עובדי נתב"ג ותחזוקה, חרדים וחרדיות כדי להכנס ארצה במרמה, עם תגים מזויפים, מדי עבודה והמון נחישות להצליח לעבור מבלי לעורר חשד.
אותם אזרחים שמנסים להסתנן לישראל משלמים לחברות במדינתן או בטורקיה סכומים שמגיעים לאלפי דולרים בתמורה לסיוע לכניסתם לישראל. גם לפני כמה חודשים היה מקרה דומה שניסו להבריח גאורגים ארצה. בכל המקרים, הם מתושאלים ומועלים על טיסה חזור למדינתם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הלם בגלל אעשה גרוזינית. הגזמתם.
    אלכס 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין גבול ליכולת של המצאות פיקטביות כדי ליצור רייטינג. השלב הבא זעזוע בגלל חתול?
    סגור
  • 3.
    צריך לעצור את מי שמכניס אותם (ל"ת)
    טלי 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חלם
    רונה 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו רוצים לברוח מיוקר המחיה כאן והם רוצים להגיע לכאן... מה אני מפספסת? יש לנו את המדינה הכי יפה בעולם ואנחנו אלופים בלהקשות רק על עצמנו. הזוי
    סגור
  • 1.
    כנראה לא כולם או אפילו רובם נתפסים
    ככהזה 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כי התעשייה נמשכת. מי עוד מצליח להסתנן? מי עוזר להם בנתב"ג? על זה לא שומעים כלום
    סגור