תיירות

בלגן ענק בנתב"ג: הטיסות בחגים עשויות לסבך אתכם

אחרי שנשברו שיאי כל הזמנים בחודש אוגוסט האחרון עם עומס חסר תקדים, ברשות שדות התעופה מעריכים כי מיליוני ישראלים ותיירים יגדשו את נתב"ג במהלך חגי תשרי עם כ-5.5 מיליון תיירים שיעברו בשדה. ומה היעדים המועדפים על הישראלים?
מערכת ice | 
כאוס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
לא פחות מ-5.5 מיליון ישראלים עתידים לעבור בנתב"ג רק בתקופת חגי תשרי לבדה שצפויה להיות עמוסה מאוד מהרגיל עבור השדה הכי גדול במדינה. רק אתמול (חמישי) עברו בנמל התעופה יותר מ-102 אלף נוסעים על פי נתוני רשות שדות התעופה, כשהיום צפויה לעבור כמות דומה שרוצה לנצל את ימי החג לחופשה קצרה בחו"ל.
על פי הדיווח בחדשות 12, אחרי שנשברו שיאי כל הזמנים בחודש אוגוסט האחרון עם עומס חסר תקדים, ברשות שדות התעופה מעריכים כי מיליוני ישראלים ותיירים יגדשו את נתב"ג במהלך חגי תשרי.

רק ביום העמוס ביותר, שצפוי להיות ערב סוכות בעוד כמה ימים, יעברו בנמל כ-103 אלף נוסעים.  אבל לאן מתכוונים לטוס כל אותם ישראלים שעוברים בשדה התעופה? היעדים הפופולריים ביותר הם יוון, קפריסין, טורקיה, ארצות הברית וגם אנגליה.
לצד זאת, צוין ברשות שדות התעופה כי מעבר טאבה, השער של הישראלים לסיני צפוי להיות גם כן עמוס מאוד, כשלפי הערכה יעברו בו כרבע מיליון ישראלים, זאת חרף הסכנות והאזהרות לנפוש שם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה