משפט

מעצר חריג בנתב"ג: עובד נעצר בחשד שהבריח גאורגים לארץ

דוברות המשטרה מתירה היום לפרסום כי בתום חקירה סמויה יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג במחוז מרכז, עצרה הלילה עובד רשות שדות התעופה ואת בת זוגו בחשד שהבריחו תושבי גאורגיה ארצה
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock)
דוברות המשטרה מתירה היום לפרסום כי בתום חקירה סמויה יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג במחוז מרכז, עצרה הלילה עובד רשות שדות התעופה ואת בת זוגו בחשד שהבריחו תושבי גאורגיה ארצה בתחבולה, בתוך שימוש באישורי מעבר מיוחדים, הלבשתם בבגדים שדומים לאלו של עובדי המקום, והוצאתם ברכב "תפעולי" מהשטח האווירי אל החניה החיצונית.
חוקרי המשטרה במרחב נתב"ג ניהלו חקירה סמויה במשך השבועות האחרונים בחשד שהזוג מלוד הבריח ארצה תושבים גאורגים תמורת אלפי דולרים, עבור כל אדם, בתחבולה. הבלשים הצליחו להתחקות אחר תנועות החשודים ולפצח את שיטת הפעולה שלהם. לפיה, העובד ליווה את התיירים המוברחים לאורך מסלול בכניסה לארץ מהמטוס, וטרם הגעתם לעמדת ביקורת הדרכונים הוא פגש אותם בשירותים. שם צייד אותם בבגדי עבודה של עובדי הרשות ואז במסלול הפוך הוביל אותם אל השטח האווירי ברכב תפעולי.
 

הלילה בלשי המשטרה עצרו את העובד וזוגתו ולקחו אותם לחקירה. בעת החיפוש מצאו ברשותם עשרות אלפי שקלים, וחלקם היו במטבעות זרים. החשודים יבואו היום לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה