תיירות

איחוד כוחות בענף התיירות: פלאייאיסט מצטרפת לקבוצת אברהם

שנה לאחר שחתמו על הסכם שותפות במזרח הרחוק, קבוצת פלייאיסט וקבוצת אברהם - קבוצת פלייאיסט נכנסת כשותף בקבוצת אברהם, בהשקעה של 5 מיליון שקל
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני כשנה חתמו קבוצת "פלאייאיסט" וקבוצת "אברהם" (הוסטלס וטורס) על הסכם שותפות במזרח הרחוק שעיקרו הפעלת חברת טורס גדולה באזור והקמת הוסטלים נוספים בפיליפינים, ולאחר מכן מעבר להתפתחות במדינות נוספות במזרח, בהן מפעילה פלייאיסט סניפים מקומיים מזה מספר שנים.
החברה כבר השיקה את חברת הטיולים, את ההוסטל במנילה ותפתח את ההוסטל באי בוהול בספטמבר השנה. סך ההשקעה המשותפת בחברה המשותפת במזרח הרחוק הוערכה בכ-50 מיליון שקל.

יריב פישר, יו"ר קבוצת פלייאיסט, מסר: "שותפות טובה וחזקה עושים עם אנשים, מהר מאוד הבנו שאנחנו בבית ושאת השותפות במזרח אנחנו רוצים להרחיב, הצלחת השותפות במזרח הרחוק חיזקה את ההכרה ששתי הקבוצות יכולות ביחד לייצר צמיחה משמעותית בכל הסגמנטים, בשיתופי פעולה בתחומים שונים בכל הפעילויות בארץ ובעולם. זו קפיצת מדרגה אסטרטגית לקבוצת פלאייאיסט בדרך לשווקים חדשים ומרתקים".
גל מור, מבעלי קבוצת אברהם, בירך: "השותפות המוצלחת עם פלייאיסט היא חלק מהאסטרטגיה שלנו לצמוח באמצעות שותפויות עם גורמים שמזדהים עם החזון שלנו, לשלב את ערכי האימפקט שלנו בתחום של תיירות המשלבת פעילות ועשייה חברתית קהילתית יחד עם הפעילות העסקית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה