השוק

טאבולה מכריזה על חתימת הסכם שותפות עם קבוצת Time Outֿ

ההסכם כולל את כל אתרי Time Out הגלובליים לרבות ארה״ב, בריטניה, צרפת, ספרד, פורטוגל סינגפור ואוסטרליה, אשר מסקרים כ-333 ערים ב-59 מדינות
מערכת ice | 
טאבולה וקבוצת Time Outֿ (צילום יחצ)
הטכנולוגיה של טאבולה, המבוססת בינה מלאכותית, תסייע ל-Time Out בהעלאת מעורבות הגולשים וכן בייצור הכנסות משמעותיות. בין המוצרים שיוטמעו באתרים: הפיד של טאבולה, Taboola Newsroom, Explore More, רכיב אמצע כתבה ועוד.
"עם התרחבות וגדילת קהל היעד שלנו במרחב הדיגיטלי - באתרים, מובייל, מיילים, רשתות חברתיות ווידאו - כך אנחנו מתמקדים יותר ויותר בפיתוח אסטרטגיית הדיגיטל של Time Out. אלה ערוצים בהם אנחנו רואים צמיחה משמעותית לצד רמת מעורבות גבוהה של הגולשים, ולכן העבודה עם טאבולה מהווה צעד חשוב עבורנו, שיאפשר להגדיל את מעורבות קהל הקוראים שלנו אף יותר", מסבירה רייצ'ל גליקמן, דירקטורית גלובלית, חדשנות דיגיטלית ואופרציה ב-Time Out.
״Time Out בחרה לחבור לטאבולה בזכות הסקייל הרחב, הדאטה, החדשנות  שבאה לידי ביטוי בכלים כגון Taboola Newsroom, והיחס האישי והמקצועי״.
אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה: "Time Out הוא מותג חזק, עם צוות גלובלי של עיתונאים מקצועיים בהם נותנים אמון מיליוני איש ברחבי העולם. אנחנו מתרגשים לעבוד עם Time Out ולהשתמש בטכנולוגיה של טאבולה כדי לתמוך בצמיחה ובחדשנות שלהם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה