תיירות

מכה לטסים מנתב"ג: שלוש חברות תעופה מבטלות את הטיסות לישראל

עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות ממשיכות להאריך ולבטל את החזרה שלהן לישראל, כאשר אג'יאן הודיעה שלא תחזור לפחות עד ה-12 בנובמבר לנתב"ג. בולגריה אייר האריכה את ביטול הטיסות שלה עד ל-23 בדצמבר, ואייר סיישל בורחת מישראל לפחות עד ה-7 בינואר 2025
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עברו כשבועיים מאז הודעת האיחוד האירופאי על ביטול הטיסות לישראל, אך חברות תעופה בינלאומיות רבות טרם חזרו, וחלקן אף החליטו להאריך את ביטול הטיסות שלהם חודשים קדימה, מה שלא נראה כמצב מעודד בתחום התעופה בארץ.
מי שהודיעו הבוקר (שישי) על דחיית החזרה שלהן לישראל והארכת ביטול הטיסות שלה לנתב"ג וממנו הן שלוש חברות תעופה בינלאומיות פופולריות - אג'יאן היוונית, אייר סיישל ובולגריה אייר.
בנוגע לחברת התעופה אג'יאן - החברה הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה למדינת ישראל, זאת על רקע המתיחות הביטחונית והתקיפה הישראלית שצפויה באיראן בקרוב, עד לתאריך ה-12 בנובמבר כולל.
לעומת זאת, חברת בולגריה אייר, החברה הלאומית של בולגריה, החליטה לא לקחת סיכון ולחכות למתקפה הישראלית על איראן, והחליטה לבטל את הטיסות שלה לתקופת זמן של כחודשיים קדימה - עד לתאריך ה-23. בדצמבר.

האחרונה מבין השלוש, אייר סיישל, החליטה לדחות את החזרה שלה לישראל עד לתחילת השנה הבאה, כאשר הודיעה כי היא מבטלת את כל הטיסות שלה לנתב"ג וממנו עד לתאריך ה-7 בינואר 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה