תיירות

מכה קשה לנוסעים מישראל: יותר לא תטוסו ליעד האהוב?

אחרי הפסקת הטיסות הישירות להודו מאז תחילת המלחמה, ישראלים נאלצים לחפש טיסות קונקשן דרך יעדים כמו דובאי ואבו דאבי, מה שמאריך את זמן ההגעה ומייקר את הנסיעה
מערכת ice |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשנה האחרונה, הודו, אחת המדינות הפופולריות בקרב מטיילים ישראלים, במיוחד צעירים לאחר השירות הצבאי, הפכה ליעד פחות נגיש. הסיבה המרכזית לכך היא הפסקת הטיסות הישירות מישראל לניו דלהי ומומבאי, בעקבות ביטולים על ידי חברות תעופה ישראליות ואייר אינדיה, בעקבות המצב הביטחוני המתוח באזור.
על פי מאקו, אחרי הפסקת הטיסות הישירות, ישראלים נאלצים לחפש טיסות קונקשן דרך יעדים כמו דובאי ואבו דאבי, מה שמאריך את זמן ההגעה ומייקר את הנסיעה. טלי נוי, סמנכ"לית שיווק במשרד נסיעות, מציינת כי ההזמנות להודו ירדו בצורה משמעותית, כאשר היעד הופך יותר משפחתי ומקצועי, עם פחות צעירים בוחרים בו לחופשה.

נתיב הטיסות להודו השתנה בעקבות המצב הגיאו-פוליטי, כאשר חברות תעופה ישראליות לא יכולות לטוס מעל ערב הסעודית ועומאן, מה שהאריך את המסלול והקשה על חידוש הקווים. אייר אינדיה, שהייתה החברה היחידה שיכלה לטוס בנתיב המקוצר, אף היא השעתה את טיסותיה לישראל.
לפי תחזיות, חידוש הטיסות הישירות תלוי בשיפור במצב הביטחוני ובאישורי טיסה חדשים מעל עומאן. נכון לעכשיו, לא נראה אופק לחידוש הקווים, ואייר אינדיה אף דחתה את חזרתה לישראל עד לסוף 2024.
בשל הפסקת הטיסות הישירות, מטיילים רבים בוחרים לדחות את נסיעותיהם להודו, ופונים ליעדים חלופיים כמו תאילנד, שם עדיין קיימת גישה ישירה. השינויים הללו משפיעים על תוכניות הנסיעה של ישראלים, כשהם מתמודדים עם מסלולי טיסה מורכבים ויקרים יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא הפסד הודו אבי אבות הטומאה וזוהמה (ל"ת)
    יעקב 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור