תיירות

תקלה חמורה בטיסה: המנוע של המטוס עלה באש

מנוע מטוס איירבוס A330 של חברת דלתא איירליינס עלה באש בדרכו למסלול ההמראה. האירוע, שהתרחש בטיסה 112 שהייתה אמורה להמריא לרומא. צוותי הכיבוי של נמל התעופה הגיבו במהירות לאירוע והצליחו להשתלט על האש, כשעדיין לא ברור האם ההתרעה הראשונית הגיעה מצוות המטוס או מצוותי הקרקע שהבחינו בלהבות
מערכת ice | 
דלתא איירליינס (צילום ויקיפדיה)
תקרית חמורה התרחשה אתמול בנמל התעופה הבינלאומי לוגן בבוסטון, כאשר מנוע מטוס איירבוס A330 של חברת דלתא איירליינס עלה באש בדרכו למסלול ההמראה. האירוע, שהתרחש בטיסה 112 שהייתה אמורה להמריא לרומא, הוביל לפתיחת חקירה מקיפה על ידי רשות התעופה הפדרלית האמריקאית (FAA), שמנסה לברר את נסיבות התקרית המסוכנת.
צוותי הכיבוי של נמל התעופה הגיבו במהירות לאירוע והצליחו להשתלט על האש, כשעדיין לא ברור האם ההתרעה הראשונית הגיעה מצוות המטוס או מצוותי הקרקע שהבחינו בלהבות. המטוס, שהיה מתודלק במלואו ומלא בנוסעים לקראת הטיסה הטרנס-אטלנטית, הוסע בבטחה חזרה לשער היציאה, שם פונו כל הנוסעים ללא כל נפגעים.

חברת דלתא איירליינס פועלת למציאת פתרונות טיסה חלופיים עבור הנוסעים שנתקעו בבוסטון, בעוד רשות התעופה הפדרלית ממשיכה בחקירה מעמיקה של הסיבות שהובילו לשריפת המנוע. האירוע מצטרף לשורה של תקריות בטיחות שאירעו בחודשים האחרונים בתעשיית התעופה האמריקאית, ומעלה שאלות נוקבות לגבי תחזוקת מטוסי הנוסעים.
בעוד שהחקירה הרשמית טרם הגיעה למסקנות לגבי הגורמים המדויקים לשריפה, האירוע ממחיש את חשיבותם של נהלי הבטיחות הקפדניים בשדות התעופה ואת המקצועיות של צוותי החירום, שתגובתם המהירה מנעה הסלמה של האירוע לאסון כבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה