תרבות ופנאי

חתונת המיליארדים בהודו: אלו השפים הישראלים שהגישו מנות יוקרה

מוקש אמבאני, האיש העשיר ביותר באסיה עם הון של 114 מיליארד דולר, חגג לאחרונה חתונה לבנו אננט אשר נישא לבחירת ליבו רדיקה מרצ'נט. צמד השפים הישראלים, טליה ופול אסנהיים, היו אחראים על המנות היוקרתיות שהוגשו

מערכת ice |  2
ג'סטין ביבר (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר)
מוקש אמבאני, האיש העשיר ביותר באסיה עם הון של 114 מיליארד דולר, חגג לאחרונה חתונה לבנו אננט אשר נישא לבחירת ליבו רדיקה מרצ'נט, נצר לשושלת טייקונים בהודו בתחום התרופות. צמד השפים הישראלים, טליה ופול אסנהיים, היו אחראים על המנות היוקרתיות שהוגשו באירוע החגיגי. 
השפים טליה ופול אסנהיים בעלי חברת הקייטרינג "Better Together". השניים היו אחראים על הקולינריה בחתונתם של המיליארדר ההודי ובת זוגו בהשקעה של מאה חמישים מיליון דולר.

(צילום: יח"צ)
בין האורחים המפורסמים שנכחו בחתונת המיליארדים, ניתן היה להבחין באחיות קים וקלואי קרדשיאן ,בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה וטוני בלייר, לשעבר ראש ממשלת בריטניה.  
בחתונה המיוחדת, אשר נערכה במהלך שלושה ימים, נכח הזמר ג'סטין ביבר אשר העניק הופעה מרשימה במיוחד לאורחים ולזוג המאושר. במהלך שלושת הימים, היו אחראים צמד השפים הישראלים למגוון רחב של מנות גורמה.
עמדות המזון שהוצבו במתחם כללו אוכל ים תיכוני, הודי ואף איטלקי. כאמור, ג'סטין ביבר הופיע בחתונת המיליארדים של אננט אמבאני, בנו של האיש העשיר ביותר באסיה. על פי ההערכות, לזמר המפורסם שילמו 10 מיליון דולר על ההופעה באירוע המיוחד של בנו של איש העסקים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנות גורמה
    רונית 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מה השפים הגישו ? כתבה חלקית …
    סגור
  • 1.
    מגעיל זוועה
    אהרון 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לבזבז כסף לחתונה במקום לעזור לנזקקים . אני כל החיים מת להיות עשיר גדול אבל סוג עשירות כזה אני מוותר
    סגור