תרבות ופנאי

ריהאנה תקבל 6 מיליון דולר עבור הופעה אחת: זהו האירוע הנחשק

הזמרת ריהאנה צפויה לקבל 6 מיליון דולר עבור הופעה בחתונה של בנו של המיליארדר ההודי, הנמצא בעשרת האנשים העשירים בעולם, מוקש אמבאני, ביולי הקרוב

מערכת ice | 
ריהאנה בתצוגת האופנה של לואי ויטון בפריז (צילום Courtesy of Jacob & Co.)
ריהאנה מוזמנת לשיר בחתונה בת שלושה ימים, של בנו של המיליארדר ההודי מוקש אמבאני, כששוויו נעמד על יותר מ-100 מיליארד דולר. אמבאני הוא האיש העשיר ביותר באסיה, הנמצא ברשימת עשרת האנשים העשירים בכל העולם. בנוסף מחזיק המיליארדר ב-48% מחברת ההחזקות ההודית המוכרת "ריליינס אינדסטריז", וגם בבעלות קבוצת הקריקט "מומבאי אינדיאז".
לחתונה המדוברת שצפויה להתקיים ביולי הקרוב מוזמנים 1,200 אורחים ביניהם ביל גייטס, איוונקה טראמפ, מארק צוקרברג וראשי מדינות וגורמים בולטים בכלכלה העולמית. החתונה צפויה להתקיים בג'מנג'ר, עיר מגוריו של אמבאני.
התשלום עבור הופעתה של הזמרת הוא לא פחות מ-6 מיליון דולר. זו אינה הפעם הראשונה שהמיליארדר מזמין מפורסמים לנגן באירועים שלו, כשחיתן את ביתו הוא הזמין לחתונה את ביונסה להופיעה, וכשבנו התחתן, אמבאני הזמין את קולדפליי לנגן וגם את מארון פייב.
כזכור, החתן, אננט אמבאני, בן ה-28 צפוי לשאת לאישה את חברתו ראדיקה מרצ'נט. מרצ'נט היא ביתו של איש העסקים וירן מרצ'נט, מנכ''ל חברת שירותי רפואה וחברו הוותיק של המיליארדר אמבאני. בנוסף לחתונה מתכונן גם טקס הודי מסורתי באחד מן המקדשים ההודיים בעיר מגוריהם.
בנוסף, אמבאני מתגורר יחד עם אשתו ושלושת ילדיו בבניין פרטי שבבעלותו בן 27 קומות. בבניין קיימים חדרים מיוחדים כגון מועדון בריאות, סטודיו לריקודים, אולם נשפים, חדר הקרנה לסרטים עם 50 מושבים, שלושה משטחי מסוקים וחניה תת קרקעית עבור 160 רכבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה