תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: זו חברת התעופה שחוזרת מחר לישראל

בהודעה מטעם בלו בירד היוונית נמסר כי לאחר ימים ארוכים של דיונים עם מנהל התעופה האזרחית היווני, אליו החברה כפופה, קיבל המנהל החלטה לאשר את חידוש הפעילות לאחר שהשתכנע בבטיחות הטיסות לישראל
מערכת ice | 
בלו בירד איירווייז (צילום shutterstock)
בעוד גל ביטולי הטיסות לא בדיוק נפסק בקרב חברות התעופה הבינלאומיות הפועלות בנמל התעופה בן גוריון כבשגרה, חברת התעופה היוונית בלו בירד, שבבעלות ישראלית, תחזור החל ממחר (שני), 21 לאוקטובר, לפעול בישראל. 
בהודעה מטעם החברה נמסר כי לאחר ימים ארוכים של דיונים עם מנהל התעופה האזרחית היווני, אליו החברה כפופה, קיבל המנהל החלטה לאשר את חידוש הפעילות לאחר שהשתכנע בבטיחות הטיסות לישראל.

בשלב זה, בשל מגבלות שהטיל מנהל התעופה היווני על הפעילות בישראל, בלו בירד תפעל בישראל תחת מגבלות בקשר עם כמות הטיסות ושעות הפעילות. בחברה נמסר כי היא פועלת להסרת המגבלות במטרה להרחיב את מספר הטיסות לישראל כבר בקרוב.
את טיסות בלו בירד אל ומישראל ניתן להזמין כבר עכשיו באתר החברה bluebirdair.com, בלו בירד איירווייז היא חברת תעופה יוונית בבעלות ישראלית. המתמקדת בטיסות לאירופה מנמל התעופה בן-גוריון. בסיס החברה נמצא בנמל התעופה הבינלאומי של הרקליון שבאי כרתים אשר ביוון, והיא פועלת באיים נוספים באזור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה