תיירות

האם הטיסה שלכם עוברת מעל מדינות עוינות? כך תוודאו את נתיב הטיסה

איך לבדוק את נתיב הטיסה שלכם מעל מדינות עוינות: מדריך לשימוש נכון במידע על טיסות ודרכים להבטיח טיסה בטוחה ללא חרדות מיותרות לפניי העלייה למטוס.
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
בעידן המודרני, טיסות מישראל מתבצעות בשיתוף פעולה עם חברות תעופה זרות, בזכות הסכמי קוד-שר והסכמי אברהם, שהביאו את חברות התעופה איתיחאד ואמירטס לנתב"ג. המצב הזה מאפשר חיבור נרחב לנמלי תעופה ברחבי העולם, אך טיסות אלו עשויות לעבור מעל מדינות עוינות, מה שמהווה מקור לדאגה עבור נוסעים ישראלים.
חשוב לדעת כי חברות תעופה ישראליות כמו אל על, לא טסות מעל מדינות עוינות, ולכן נוסעים עימן יכולים להיות רגועים. לעומת זאת, טיסות מזרחיות עם חברות זרות עשויות לטוס מעל שמי מדינות כמו איראן. לכן, חשוב לבדוק את נתיב הטיסה מראש.
לפי פרסום של mako, הדרך הבטוחה ביותר לעשות זאת היא לפנות לחברת התעופה ולבקש מידע על המסלול שלה. חברות רבות מספקות מידע כללי על הנתיבים והאם הם כוללים מעבר מעל מדינות עוינות.
כדי לקבל מידע מדויק יותר, ניתן להשתמש באתר FlightAware, שמספק מידע על נתיבי טיסות בזמן אמת. לאחר הזנת מספר הטיסה או המוצא והיעד, אפשר לראות את המסלול המדויק של הטיסה, כולל המדינות שהיא עברה מעליהן.
כדאי לשים לב כי נתיבי הטיסה עשויים להשנות בשל מזג האוויר או אירועים ביטחוניים, ולכן מומלץ לבדוק את הנתיב לפני העלייה למטוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה