תיירות

דרמה ביעד האהוב על הישראלים: הסיבה שאתם עלולים לפספס את הטיסה

אלפי ישראלים נופשים בימים אלו באתונה, שהפכה ליעד הפופולרי ביותר בקרב הישראלים. כעת נודע כי שביתה ענקית של נהגי המוניות מחר (שני, 9.9.2024) בעיר, עלולה לגרום לשיבושים ועיכובים, וכדאי לכם מאוד לברר דרכי הגעה חלופיות לשדה התעופה או ממנו אל העיר, על מנת לא להיתקע. כל הפרטים לפניכם
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
אחד היעדים הפופולריים והאהובים ביותר בקרב הישראלים כיום היא עיר הבירה של יוון - אתונה. היום (ראשון) נודע על דרמה גדולה ביעד האהוב, בו נמצאים בתקופה זו אלפי ישראלים, במרכזה שביתת ענק של נהגי המוניות בעיר.
לפי הדיווח באתר ekathimerini היווני, מחר תתחיל שביתת הענק של נהגי המוניות, שעשויה לפגוע קשים במתניידים בעיר. אחת הדרכים הנוחות והפופולריות ביותר להתנייד באתונה היא בעזרת מוניות, אך בעקבות השביתה כמעט כל נהגי המוניות בעיר ישבתו.
לפיכך, יהיו שיבושים רבים בדרכי ההגעה משדה התעופה ואליו, וכדאי לכם מאוד להתעדכן בנעשה בעיר, בטח למי שאמור לחזור מחר בטיסה לישראל, על מנת שלא תפספסו את הטיסה שלכם.
אגב, באונה יש עוד מספר דרכים נוחות להתנייד בעיר, בהן כמובן רכבת התחתית, וכן האוטובוסים בפעילים בעיר, כך שלא אמורה להיות נכון לרגע זה בעיה בדרכי התחבורה הציבורית האחרים, כך שאם תצטרכו להגיע או לחזור אל שדה התעופה, כדאי מאוד לקחת בחשבון זאת מראש ולברר דרכי הגעלה חלופיות כמו כאמור אוטובוס ורכבת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה