תיירות

נתב"ג באזהרה חמורה לנוסעים לחו"ל: זה מה שאתם חייבים לדעת

המרחב האווירי נסגר הבוקר ב5:19 דקות ונפתח מחדש לפעילות תעופתית מלאה. אך רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לבדוק נוכח שינויי חלק מחברות התעופה הזרות  והחלטתן להשהות ו/או לצמצם טיסות לישראל, ולהביא בחשבון כי  יתכנו שינויים בלוח הטיסות ולעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשות שדות התעופה מספקת הסבר למצב בנמל התעופה בן גוריון הבוקר (ראשון) אחרי ההסלמה בגזרה הצפונית מול חיזבאללה בלבנון ומבהירה כי אחרי הסגירה של השדה למספר שעות ומניעה של נחיתות והמראות, כעת נתב"ג פתוח להמראות ונחיתות. 
על פי רש"ת: "המרחב האווירי נסגר הבוקר ב5:19 דקות ונפתח מחדש לפעילות תעופתית מלאה. היום, יום ראשון ה-25/8/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-50,000 נוסעים ב-323 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות".

עוד הוסבר בהודעה לנוסעים כי בסך הכל יצאו היום כ-25,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ 25,000 נוסעים. כמו כן, ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. 
רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לבדוק נוכח שינויי חלק מחברות התעופה הזרות  והחלטתן להשהות ו/או לצמצם טיסות לישראל, ולהביא בחשבון כי  יתכנו שינויים בלוח הטיסות ולעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם, כמו כן יש לבדוק את הכבודה ושאין בה שאריות אמל"ח שיכולות לגרום לאי נעימות בעמדת הבידוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה