תיירות

נתב"ג לא בסכנה? השמיים שוב נפתחו לטיסות לישראל

לאחר מספר שעות של הפסקת פעילות מטוסים בשל האיום של חיזבאללה, בהתאם להערכת מצב חדשה שבוצעה, נתב"ג חזר לפעילות בשעה 7:00, כולל המראות ונחיתות. מטוסים שהופנו לשדות אלטרנטיביים, ובכללם רמון, ימריאו לנתב"ג וינחתו שם, אלא אם יהיה שינוי נוסף במצב
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
בצל המתיחות הרבה, שוב נתב"ג נפתח לתנועה. במהלך הלילה צה"ל ביצע מתקפת מנע נגד חיזבאללה ועל כן בסביבות 4 לפנות בוקר, נתב"ג נסגר להמראות ונחיתות הופנו לנחיתה בשדות תעופה חלופיים באזור.
לאחר מספר שעות, בהתאם להערכת מצב חדשה שבוצעה, נתב"ג חזר לפעילות בשעה 7:00, כולל המראות ונחיתות. מטוסים שהופנו לשדות אלטרנטיביים, ובכללם רמון, ימריאו לנתב"ג וינחתו שם, אלא אם יהיה שינוי נוסף במצב.

כזכור, דובר צה״ל מסר בהודעה מיוחדת: ״זיהינו היערכות של ארגון הטרור חיזבאללה לשיגור טילים ורקטות לעבר מדינת ישראל, אנחנו תוקפים באופן יזום להסרת האיום. מטוסי קרב תוקפים כעת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה שהיוו איום מיידי על העורף הישראלי". 

צילום: קובי ישראל
עם חזרתו של נתב״ג לפעילות, אל על חוזרת להפעיל את לוח טיסותיה לאחר ביצוע התאמות: "אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכלל הנוסעים לוודא באתר אל על ובאתר רשות שדות התעופה את מועד המראתם המעודכן, טרם היציאה לשדה התעופה".
טיסות אל על שהוסטו לשדות חלופיים, בינהם גם נמל התעופה רמון שבאילת, ימריאו חזרה לנתב״ג. עדכונים שוטפים עולים כל העת באתר אל על וברשתות החברתיות, מומלץ להתעדכן בהתאם. "נזכיר כי מתחילת חודש אוגוסט אל על מאפשרת מדיניות שינויים וביטולים מקלה המתעדכנת כל העת, ומצויה בתוקף כרגע עבור טיסות שממריאות עד יום ש׳, 7 בספטמבר (כולל)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה