תיירות

מחפשים טיסה לחגים? אלה היעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים

על רקע המתחילות הגבוהה בישראל וביטולי הטיסות של חברות תעופה בינלאומיות רבות, הישראלים מחפשים חופשות לתקופת החגים, והמגמה החדשה ברורה מאוד. אלה היעדים אותם ייכבשו התיירים מישראל בחגי תשרי הקרובים
מערכת ice | 
דרכון (צילום shutterstock)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והמתיחות הרבה ששוררת במזרח התיכון בתקופה זו, הרבה מאוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות את הטיסות שלהן לישראל. למרות זאת, ישראלים רבים עדיין מחפשים לרכוש כרטיסי טיסה כדי לצאת לחופשות החגים המסורתיות, כאשר השנה החגים כולם ייערכו בחודש אוקטובר.
בעקבות כך, הרבה מאוד מהחופשות הופכות לפחות רלוונטיות, כאשר בתקופת חודש אוקטובר יעדים רבים כמו האיים ביוון וחופי קפריסין למשל, שבדרך כלל הם היעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים בעקבות מזג האוויר השורר בהם בחודש ספטמבר, פחות רלוונטיים לחגי תשרי הקרובים.
אז על רקע העובדות הללו, איזה יעדים הם הכי פופולריים ומוזמנים על ידי הישראלים? שמעון יעיש, כתב התיירות של "ישראל היום", שוחח היום (חמישי) עם מספר סוכנויות נסיעות בישראל, ביניהן עם ארנון אנגלנדר, הבעלים של חברת קווי חופשה ובלו בירד איירווייז, שטען כי יש ביקוש מטורף לאתונה, ברצלונה, סופיה, בודפשט, פראג, ועל אף מזג האוויר, יש גם ביקוש מסוים לאי כרתים.
יוני וקסמן, המשנה ליו"ר אופיר טורס, סיפר ל"ישראל היום" כי היעדים להם נרשם הביקוש הגבוה ביותר כיום הם: פראג, בוקרשט, בודפשט, וינה, צפון איטליה וקרקוב. מה שמשותף לכל היעדים שמוזכרים בכתבה, הם שכולם ברמת סיכון נמוכה יחסים של המל"ל, מה שמצביע על המגמה הברורה בתקופת החגים הקרובה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה