השוק

רשות שדות התעופה במכרז: אלו המתמודדות לחנויות הדיוטי פרי

רשות שדות התעופה הכריזה על פרסום מכרז חדש להקמת שתי חנויות דיוטי פרי במסופי הגבול בסיני ובירדן. על פי ההערכות, חברת לים של טדי שגיא, חברת דיוטי אמריקה של משפחת פאליק וחברת היינמן צפויות להגיש בקשה לקבלת המכרז

מערכת ice | 
רשות שדות התעופה בישראל בצניחה
רשות שדות התעופה, שבראשה עומדים המנכ"ל אמנון כהן והיו"ר יצחק גרשון, פרסמה מכרז חדש להקמת שתי חנויות דיוטי פרי פטורות ממכס אשר ימוקמו במסופי הגבול לסיני ולירדן.
על פי תנאי המכרז, הזוכה יוכל לפתוח את שתי חנויות הדיוטי פרי מחודש ינואר בשנת 2025. על פי הודעת רשות שדות התעופה, תוקף המכרז הנוכחי יגיע לקיצו בסוף חודש דצמבר השנה. 
עוד עולה מהמכרז של רשות שדות התעופה, כי הוא שטח החנויות בו מסתכם ב-580 מ"ר, לא כולל מחסנים ומתחמים נוספים. הצעה מעניינת עבור הזוכה שאותה הציגה רשות שדות התעופה, נוגעת לעובדה כי זו תאפשר לבעל הזיכיון להפיל את שטח חנות הדיוטי פרי במסוף בגין לטאבה לכ-200 מ"ר – פי שתיים משטחה כיום.
עוד צוין במכרז, כי רשות שדות התעופה כללה את החלת שירות הקנייה והשמירה במקום, בדומה למדיניות השירות של נתב"ג. המכרז המדובר נקבע לתקופה של 5 שנים עם אפשרות להארכת החוזה בעוד 36 חודשים. התחרות בין המציעים למכרז תתקיים על אחוז מהמחזור בכל אחת משתי חנויות הדיוטי פרי. 
על פי ההערכות, קיימות שלוש חברות דיוטי פרי שונות שמתעניינות במכרז המדובר. הראשונה היא חברת "לים" של איש העסקים טדי שגיא, השנייה הינה חברת "דיוטי אמריקה" של משפחת פאליק, הידועה כמקורבת למשפחת נתניהו, והשלישית היא חברת "היינמן" שמפעילה את הדיוטי פרי בנתב"ג. על פי רשות שדות התעופה, נכון לשנת 2023, המחזור השנתי של חנויות הדיוטי פרי הפועלות במעברי הגבול בגין ונהר הירדן מסתכם בכ-45 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה