מינויים

מנכ"ל חדש לרשות שדות התעופה: זו הבחירה של מירי רגב

שנה אחרי ההתפטרות של חגי טופולנסקי, יש מנכ"ל חדש לרשות שדות התעופה. עופר מלכה, לשעבר מנכ"ל משרד התחבורה ומשכך מקורב מאוד לשרה מירי רגב, מונה למנכ"ל רשות שדות התעופה החדש
מערכת ice |  4
מירי רגב (צילום פלאש 90, shutterstock, freepik)
לפני כשנה, שרת התחבורה מירי רגב הדיחה את מנכ"ל רשות שדות התעופה, חגי טופולנסקי, שמונה לפני כן רק בפער של שמונה חודשים על יד השרה הקודמת מירב מיכאלי. הוא הגיש את מכתב ההתפטרות שלו לאחר שמועצת רשות שדות התעופה החליטה בדיון להמליץ על הפסקת העסקתו.
כעת, כמעט שנה לאחר מכן, יש מנכ"ל חדש לרשות שדות התעופה. עופר מלכה, לשעבר מנכ"ל משרד התחבורה ומשכך מקורב מאוד לשרה מירי רגב, מונה למנכ"ל רשות שדות התעופה החדש.
כזכור, במכתב שלו כתב טופולנסקי: "לאחר פחות משמונה חודשים בתפקיד, אני מודיע בזאת על התפטרותי מתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה. בתקופה האחרונה ראיתי איך פוליטיקה, איומים, שיקולים זרים ותהליכים לא תקינים גוברים על ביצועים, ערכים, טובת הציבור והכלל. מודה לאנשים המדהימים ברשות שזכיתי להובילם להישגים רבים ומאחל לרשות המשך הצלחה בשביל הציבור והמדינה".
עם זאת,  הסיבה האמיתית מאחורי הדיונים והסיבות להחלטת המועצה אינם ידועים או ברורים. לאחר כניסתה למשרד רגב ביקשה לקבל רשימה של מועסקים חדשים בטווח של חצי השנה האחרונה וזאת על מנת לבחון את המשך העסקתם וגם במקרה זה הסיבה למהלך זה לא מאד ברורה וההנחה היחידה היא כי מדובר במועסקים של השרה הקודמת.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ימני בדיעותיי אך אני חושב
    ששון הלוחם בדרכים 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל מינוי פוליטי גם משמאל ומימין שאינו מתאים יגרום לבעיות בעתיד. לצערי מירי רגב ידועה בחלוקת ג'ובים למקורבים. נבוא איתה חשבון בפריימריז. למרות שבתור שרת התרבות עשתה מהלכים מאוד טובים כמו שלילת כסף מעוכרי ישראל
    סגור
  • 3.
    כל דבר שהיא נוגעת בו הופך למכת מדינה
    אור לגויים 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם את תישפטי ביום הדין על חלקך באסון הכי גדול שקרה לנו !!!
    סגור
  • 2.
    יותר גרועה מהמכה 11 על מצריים , (ל"ת)
    זאב רמיאל 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    סיבוני....אכלו לי שתו לי...
    מולי 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טעות איומה סיבוני....העובדים יאכלו את החדש....שכמובן נבחר רק בגלל שהוא לא אשכנזי....בלי מלח! איך אפשר להשוות את הליצן לחגי??????
    סגור