מינויים

מירי רגב בחרה: זה המועמד למנכ"ל רשות שדות התעופה

לאחר פסילתו של המועמד עופר מלכה בשל קרבתו לשרה, רגב צפויה להמליץ על שרון קדמי (מנכ"ל משרד התמ"ת לשעבר) לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה, אך הדבר תלוי באישור של ועדת המינויים
מערכת ice |  2
מירי רגב (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
שרון קדמי, מנכ"ל משרד התמ"ת לשעבר, הוא המועמד המוביל של שרה התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה, והוא עשוי להתמנות אליו בקרוב באם יעבור את ועדת המינויים. נזכיר כי קדמי היה אחד המועמדים הסופיים לתפקיד מנכ"ל חברת נת"ע, אך בסופו של דבר לא נבחר לכהן בו לטובת איתמר בן מאיר.
כפי שפורסם בכלכליסט, השרה רגב ראיינה את רומינה מאיר, מנכ"לית חברת אגן ארומה (המדורגת במקום השני מבחינת התאמתה), וכן את קדמי (המדורג במקום השלישי). את ההצעה הם קיבלו מחברת כוח אדם שנשכרה על ידי ועדת האיתור ייעודית, לאחר שהמועמדים המקוריים לא ריצו את חברי הוועדה.
אחד המועמדים לתפקיד היה גם עופר מלכה, אך זה נפסל בשל אי עמידה בתנאי הסף, ובשל קרבתו לשרה. בהחלט ייתכן כי אחת הסיבות שרגב בחרה להמליץ על קדמי ולא לחפש מועמדים חדשים היא בשל החשש מסערה ציבורית לאחר התחקיר שפרסם העיתונאי רביב דרוקר בערוץ 13.
ההחלטה של רגב מגיעה, בין היתר, לאחר מכתב שנשלח על ידי התנועה לאיכות השלטון ובו נכתב כי קיימת דחיפות בצורך לקדם את מינוי מנכ"ל הרשות." בזמן אחת התקופות הקשות ביותר שידעה מדינת ישראל, ולמרות שכבר למעלה מ-15 חודשים רשות שדות התעופה מתנהלת ללא מנכ"ל, שרת התחבורה נמנעת מלקדם כל מועמד כשיר להתמנות למשרה, תוך שהיא מותירה את המשרה החיונית ללא איוש". כמו כן, צוין כי עלה החשש שהסיבה להתעכבות השרה במינוי מגיעה מ"תוך שיקולים זרים ופסולים", ו"תוך הפרת החובה לפעול כנאמן ציבור".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זרקה את עופר מלכה
    מסכן 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכלבים
    סגור
  • 1.
    עוד זבל DEEP STATE שעבר ממשרד למשרד (ל"ת)
    5 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור