תיירות

ארקיע ועופר ינאי במהלך משותף: אלו הטיסות החדשות שיוצעו

ארקיע הודיעה כי היא משיקה שיתוף פעולה חדש בין החברה, מועדון הפועל "שלמה" תל אביב וחברת ״סיגנל טורס״. במסגרת שיתוף הפעולה, תעמיד ארקיע מטוס ייעודי מסוג אמבראר 195, שילווה את הקבוצה צמוד ל-18 משחקים במסגרת היורוקאפ
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
חברת התעופה הישראלית השלישית בגודלה בישראל, ארקיע והפועל "שלמה" תל אביב, קבוצת הכדורסל בבעלותו של איש העסקים עופר ינאי, מטיסים את שחקני הקבוצה והאוהדים למשחקים באירופה.
ארקיע הודיעה כי היא משיקה שיתוף פעולה חדש בין החברה, מועדון הפועל "שלמה" תל אביב וחברת ״סיגנל טורס״. במסגרת שיתוף הפעולה, תעמיד ארקיע מטוס ייעודי מסוג אמבראר 195, שילווה את הקבוצה צמוד ל-18 משחקים במסגרת היורוקאפ.

חבילות מיוחדות למשחקים ישווקו לאוהדי הקבוצה ע"י סיגנל טורס, כך שהם יוכלו להצטרף אל הקבוצה במשחקיה במפעל השני בחשיבותו בכדורסל האירופי. רק לאחרונה, עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע הודיע: "נכון לרגע זה, החברה ממשיכה לפעול כרגיל ולוח הטיסות המתוכנן מתקיים כסדרו".
עוד הוסיף מנכ"ל ארקיע: "כרגע אנחנו לא מרגישים האטה בהזמנות, אבל לקוחות באופן טבעי, מתקשרים לוודא שהכל ממשיך כרגיל. אנחנו  מתורגלים כבר 9 חודשים להתנהל בתוך שגרת מלחמה ופועלים בהתאם להנחיות רשויות התעופה וגורמי הביטחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה