עסקי ספורט

עופר ינאי מסרב לעצור: איש העסקים משלים שתי רכישות ענק

הבעלים של הפועל תל אביב לא עוצר ואחרי מספר החתמות מסקרנות, הוא מנחית בישראל את בן בנטיל, שחקן היורוליג וה-NBA לשעבר ששיחק העונה בליגה היפנית, שחתם על חוזה לשתי עונות. בנוסף, גם מרקוס פוסטר, אקס הפועל חולון, חתם לעונה במדי האדומים
רעי שני |  1
עופר ינאי (צילום צילום מסך מתוך טוויטר nadavperry@)
עופר ינאי, הבעלים של חברת נופר אנרג'י, השתלט על מועדון הכדורסל של הפועל תל אביב בתחילת העונה החולפת והפך לבעלים העיקרי של הקבוצה בכל תרועה רמה. בעונתו הראשונה, הביא ינאי את האדומים מתל אביב מרחק נגיעה מאליפות, אחרי שהפסידו במשחק האחרון של סדרת הגמר בפלייאוף האליפות למכבי תל אביב.
אבל עושה רושם שאת ינאי זה רק "הדליק", אחרי שאיש העסקים החליט לשפוך לא מעט כסף ולהנחית מספר שחקנים ברמה בהפועל תל אביב, במטרה ברורה לזכות ביורוקאפ ולקבל כרטיס ליורוליג. זה התחיל בג'ו רגלנד המצוין, נמשך בגיא פלטין ועוז בלייזר המוכשרים, וכמובן בג'ונתן מוטלי, שסגר באדומים בעסקה הגדולה ביותר בתולדותיהם, ונמשך בענק עם אחד השחקנים הישראלים המבטיחים ביותר שיש - נעם יעקב.
ואם חשבתם שינאי יעצור כאן, אתם טועים ובגדול. אחרי שהקבוצה הודיעה על שחרורם של עידן זלמנסון וקייל אלכסנדר, לכולם היה ברור כי נאי מתכנן מהלך שובר שוויון, ואכן, הבוקר (שני) זה הגיע, אחרי שהאדומים מתל אביב הודיעו על מחליפו של ג'יילן הורד, שעזב ליריבה הגדולה ביותר מכבי תל אביב.
מי שחתם בשורות האדומים הוא בן בנטיל, בחוזה לשתי עונות. בנטיל, 29, 2.06, ששיחק בשנים האחרונות בפנתניאקוס, מילאנו והכוכב האדום בלגרד ועם כולן זכה באליפות הליגה המקומית, העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 17 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בקבוצת גונמה קריין ת'אנדרס מיפן.
בארבע עונותיו ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 6 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-37% לשלוש ב-15 דקות, ומשחקי השיא שלו היו במדי הכוכב האדום נגד פנתניאקוס שבו קלע 18 נקודות ונגד באיירן מינכן שבו קלט 13 ריבאונדים.
בנטיל נולד בגאנה ועבר לארה"ב בגיל 15. אחרי ששיחק במכללת פרובידנס הוא נבחר במקום ה-51 בדראפט על ידי הבוסטון סלטיקס, וב-2017 חתם לחוזה של 10 ימים בדאלאס מאבריקס ועשה היסטוריה כשהיה לגנאי הראשון ששיחק ב-NBA.
בנוסף על כך, גם מרקוס פוסטר, אקס הפועל חולון, שהתחיל את העונה החולפת בליגה הסינית וסיים אותה במדי ריטאס וילנה, עמה זכה באליפות ליטא, חתם לעונה אחת. הוא קלע העונה בריטאס 15.6 נקודות בממוצע עם 50% מטווח השלוש, קלט 3.3 ריבאונדים ומסר 3.1 אסיסטים.
המנהל המקצועי ג`ורג חינאס: "מרקוס הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד שמשלב כישרון, אתלטיות והבנה עמוקה של המשחק. הוא תמיד עושה הכל על המגרש כדי לנצח, תכונה שחשובה לנו מאוד בקבוצה שאנחנו בונים לעונה הקרובה. ברוך הבא למשפחת הפועל מרקוס".
על ההחתמה של בנטיל אמר המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס: "בן הוא שחקן עם גישה מעולה למשחק שיכול לשחק גם בעמדה 4 וגם בעמדה 5. הוא יכול לקלוע , להגן, לשחק פוסט-אפ, והוא שחקן מצוין באופן כללי. לבן יש עבר בקבוצות חזקות ביורוליג ומתאים לרמות הגבוהות אליהן אנחנו מכוונים. הוא מבין בדיוק לאן הוא מגיע ואנו שמחים שהוא בחר בהפועל ולא בהצעות האחרות שקיבל".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכשיו נשאר רק להחליף את האוהדים האלימים
    mirie 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעעעעעעע
    סגור