תיירות

ענקית התעופה בורחת מישראל: מי הודיעה רשמית על הפסקת הטיסות?

יונייטד איירליינס הודיעה רשמית כי תמשיך להשעות את טיסותיה לישראל עד להודעה חדשה: "הטיסות שלנו לתל אביב נותרות מושעות. אנו מצפים לחדש אותן ברגע שיהיה בטוח עבור הלקוחות והצוותים שלנו"
מערכת ice |  2
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בצל המתיחות הביטחונית המתמשכת, ענקית התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס הודיעה רשמית כי תמשיך להשעות את טיסותיה לישראל עד להודעה חדשה. ההחלטה, שהתקבלה לפני כעשרה ימים בעקבות האיומים על מתקפה נגד ישראל, מותירה את השמיים בין ארה"ב וישראל דלילים מתמיד.
מקורות בחברה מסרו לפספורטניוז כי יונייטד מצפה לחדש את הטיסות ברגע שהמצב הביטחוני יתייצב, במטרה להבטיח את ביטחונם של הנוסעים והצוותים. דובר החברה הצהיר: "הטיסות שלנו לתל אביב נותרות מושעות. אנו מצפים לחדש אותן ברגע שיהיה בטוח עבור הלקוחות והצוותים שלנו."

החלטה זו מגיעה למרות העובדה שיונייטד הייתה החברה האמריקאית הראשונה שחידשה את טיסותיה לישראל במרץ האחרון, לאחר הפסקה ארוכה מאז פרוץ המלחמה. צעד זה מדגיש את חומרת המצב הנוכחי ואת הזהירות שנוקטות חברות התעופה הבינלאומיות.
במקביל, דלתא איירליינס, מתחרתה הגדולה של יונייטד, הודיעה גם היא על ביטול טיסותיה לישראל עד ה-31 באוגוסט. החלטות אלו מותירות את אל על כחברת התעופה היחידה המפעילה טיסות ישירות בין ישראל לארצות הברית, מה שעלול להשפיע משמעותית על התיירות והמסחר בין שתי המדינות.
מצב זה מעלה שאלות רבות לגבי עתיד התעופה הבינלאומית לישראל ומדגיש את ההשפעה המתמשכת של המתיחות הביטחונית על ענף התיירות והתעופה. נותר לראות כיצד יתפתח המצב בשבועות הקרובים וכיצד ישפיע על תנועת הנוסעים בין ישראל לשאר העולם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה שרת התחבורה רקב? לאן נעלמה ונאלמה?
    שולי 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכאוס בשיאו ולגברת אין מה להגיד, אין פתרונות. פשוט שקט. הכל בסדר. ולמה זה כך? כי פה אין איך ללקק למשפחת המלוכה. פה צריך לעבוד קשה. אז זהו. קולה נדם ופתרון אין
    סגור
  • הבנתי מי אתה. תמסור ד"ש לאחך הפנסיונרים התקציביים (ל"ת)
    הגלשנית 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור