תיירות

ענקית התעופה בכאוס: הלקוחות זועמים על ביטול הטיסות והחליטו לנקום

לאחר שתקלת הענק בחברת קראודסטרייק גרמה לנפילה של מיליוני מחשבים ברחבי העולם, כאשר חלקם של ארגונים וחברות גדולת. אחת החברות שנפגעה קשות מהתקלה היא ענקית התעופה דלתא איירליינס, שטוענת להפסדים של חצי מיליארד דולר. אם זה לא מספיק, כעת הלקוחות החליטו לתבוע את החברה
מערכת ice |  1
מטוס דלתא (צילום פייסבוק - דלתא איירליינס)
חברת קראודסטרייק יצרה את הדבר הכי קרוב שראינו בעולם ל'אפוקליפסה דיגיטלית', וגרמה לבהלת ענק בכמעט כל מקום על הגלובוס. על פי הערכות, כ-8 מיליוני מחשבים ברחבי העולם נפגעו קשות וחלקם, הקטן אמנם, עדיין לא שב לפעילות מלאה. בין המחשבים שנפלו היו של ארגונים גדולים, חברות וגופים גדולים ומשמעותיים.
אחת החברות שנפגעה באופן הקשה ביותר לטענתה, היא ענקית התעופה דלתא איירליינס, שטוענת כי הפסידה בעקבות התקלה כחצי מיליארד דולר ואף פורסם כי החברה שכרה שורה של עורכי דין, במטרה להגיש תביעה נגד קראודסטרייק, בגין הפיצויים.
אלא שעד שאכן הדבר יקרה, אם בכלל, הלקוחות הזועמים של דלתא החליטו לא לחכות ולהגיש תביעה כנגד החברה. הלקוחות תובעים את החברה בטענה שזו לא אפשרה להם לקבל החזר כספי על הטיסות שבוטלו. כך על פי דיווח ברשת CNN.

התביעה שהוגשה דורשת כי היא תוכרז כתביעה ייצוגית נגד דלתא, שעל פי התביעה התעלמה מהתנאים המוסכמים לקבלת החזר על ביטולים וכאמור, סירבה להחזיר להם את כספם על הטיסה שבוטלה.
לא מן הנמנע כי נראה בקרוב שורה ארוכה של צעדים משפטיים שיעשו הן הלקוחות שנפגעו והן החברות שנפגעו. קרב האשמות נוצר בין חברת קראודסטרייק, שהתפרסמה תחילה כאחראית לתקלה ואכן התברר כי מדובר בקובץ פגום שלה אשר גרם לכאוס, לבין חברת מיקרוספט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Karma is a Beach
    Si 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זו חברה אנטישמית שאישרה לדיילים שלה לענוד סיכות של דגלי פלאסטיין. נאחל לה פשיטת רגל. ????
    סגור