השוק

צניחה של 25 מיליארד דולר: קראודסטרייק גרמה לכאוס בעולם ומסתבכת בענק

תקלת הענק בחברת קראודסטרייק גררה צניחה של כ-25 מיליארד דולר בשווי החברה, לאחר 12 ימים בהם ירדה מניית החברה בלא פחות מ-32%. כעת בעלי המניות החליטו לעשות מעשה
מערכת ice | 
קראודסטרייק (צילום shutterstock)
לאחר שעדכון תוכנה תקול של חברת הסייבר קראודסטרייק (Crowdstrike) גרם לנפילתם של כ-8 מיליון מחשבים ברחבי העולם ויצר כאוס במתקנים מרכזיים רבים בעולם, החל מחברות פרטיות ועד שדות תעופה, כעת בעלי המניות החליטו לעשות מעשה.
על פי דיווח שפורסם לפני זמן קצר ברשת התקשורת BBC, בעלי המניות של החברה זועמים על ההשלכות שגרמה התקלה לחברה, וכעת הם החליטו להגיש תביעה נגד החברה בטענה שזו פרסמה הצהרות שקריות ומטעות בנוגע לתוכנה שלה.
עוד אומרים בעלי המניות של קראודסטרייק כי תקלת הענק גררה צניחה של כ-25 מיליארד דולר בשווי החברה, לאחר 12 ימים בהם ירדה מניית החברה בלא פחות מ-32%. על פי הדיווח, בחברה דוחים את הטענות ואמרו כי יתמודדו איתן בבית המשפט.
על פי טענות המשקיעים שהגישו את התביעה, אשר הוגשה בבית המשפט באוסטין שבטקסס, מנהלי החברה הטעו את המשקיעים בנוגע לבדיקות שעשו לתוכנה ולתקינותה. המשקיעים אשר מבקשים פיצויים על המקרה הם אלו שהחזיקו במניות החברה מתאריך 29 בנובמבר ועד 29 ביולי.
בנוסף לכך, באותו דיווח ב-BBC פורסם בי בחברת התעופה דלתא איירליינס, שטוענת כי הפסידה כחצי מיליארד דולר בעקבות תקלת הענק ברחבי העולם, שכרה עורך דין ובכוונתה לדרוש פיצויים מקראודסטרייק בגין ההפסדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה