תיירות
כאוס בטיסות ארקיע מברצלונה: הנוסעים זועמים על המתנת שווא
נוסעי טיסה IZ272 דיווחו כי נדרשו להגיע לנמל התעופה El Prat שלוש שעות לפני מועד ההמראה המקורי, למרות שהטיסה נדחתה בפועל לשעה מאוחרת יותר. ארקיע הסבירה את הדרישה ב"שיבוש בלוחות הזמנים", אך הנוסעים מצאו עצמם ממתינים שעות ארוכות בנמל התעופה ללא הצדקה נראית לעין
מתיחות גוברת בין נוסעי חברת התעופה ארקיע לבין החברה עצמה, בעקבות שרשרת עיכובים ואי-סדרים בטיסות מברצלונה לתל אביב. האירוע האחרון, שהתרחש ביום שלישי ה-23 ביולי, מדגיש בעיה מתמשכת שמשבשת את חוויית הנסיעה של רבים.
נוסעי טיסה IZ272 דיווחו כי נדרשו להגיע לנמל התעופה El Prat שלוש שעות לפני מועד ההמראה המקורי, למרות שהטיסה נדחתה בפועל לשעה מאוחרת יותר. ארקיע הסבירה את הדרישה ב"שיבוש בלוחות הזמנים", אך הנוסעים מצאו עצמם ממתינים שעות ארוכות בנמל התעופה ללא הצדקה נראית לעין.
הבעיה החריפה כאשר התברר כי למרות הדחייה, לא ניתן היה לאחר את תהליכי הצ'ק-אין והבידוק הביטחוני. הסיבה שניתנה הייתה הצורך לפנות את הדלפקים לטיסה אחרת וחוסר יכולת לאחד את הבידוק עם טיסות מאוחרות יותר. כתוצאה מכך, נוסעים נאלצו להמתין שעות ארוכות לאחר השלמת כל ההליכים הנדרשים.
מתברר כי זו אינה תקרית בודדת. בשבוע האחרון בלבד, לפחות שתי טיסות נוספות של ארקיע מברצלונה חוו עיכובים משמעותיים, עם המראות שנדחו לשעות הקטנות של הלילה. תבנית זו מעלה שאלות לגבי ניהול לוח הזמנים של החברה ויכולתה לעמוד בזמנים המובטחים לנוסעיה.
עוד ב-
המצב מעורר ביקורת חריפה מצד הנוסעים, אשר מרגישים כי זמן החופשה היקר שלהם מתבזבז בהמתנות מיותרות בנמל התעופה. השאלה המרכזית שעולה היא מדוע נוסעים נדרשים להגיע זמן כה רב מראש כאשר ידוע מראש על דחיית הטיסה. תגובת ארקיע לסוגיה זו ולתלונות הנוסעים עדיין מתבקשת, והציבור ממתין לראות כיצד תתמודד החברה עם הביקורת ותשפר את השירות בעתיד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.ארקיע 3 פעמים טסתי עיכוב שעות 3 פעמים זהו לא טס איתם (ל"ת)גדי 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.המציל נפש אחת מארקיע כאילו הצילחופשה מלאהיובל 07/2024/25הגב לתגובה זו0 0כנסו לקבוצת הפייס בוק של נפגעי ארקיע וזה כבר יוציא לכם את החש מלטוס איתםסגור
-
1.שתי סיבות למה זה קורהנוסע מתמיד 07/2024/25הגב לתגובה זו0 11. לחברה לא אכפת מכם 2. בחרתם טיסה עם המחיר הנמוך ביותר, אל תצפו לשירות 5 כוכבים. לא צוין בכתבה בכמה התארחה הטיסה. אם בה שעה, לא נעים לא נורא. אבל אם זה 3,4 או יותר שעות... מותר להתעצבן.סגור