תיירות

סוף עצוב: נמצאה גופתו של המטייל הישראלי שאבד בפרו

שרידיו של אורן זמיר בן ה-26 שיצא לטייל בטראק הוואיוואש בהווראז לפני כחודש, אותרו למרגלות צוק כשניסה לטפס על הר. הוא הוגדר כמנותק קשר מאז ה-14 באפריל. צוותי מחלצים יצאו מהארץ כדי לחפשו, בתיאום עם המשפחה, ומשרד החוץ ניסה לפעול מול הרשויות המקומיות עד שאותר ללא רוח חיים
מערכת ice | 
פרו (ארכיון) (צילום יוסי זמיר/פלאש 90)
גופתו של המטייל אורן זמיר בן ה-26 שיצא לטייל בטראק הוואיוואש בהווראז לפני כחודש, נמצאה הבוקר (שני) בפרו. כלי תקשורת במדינה דיווחו כי הגופה נמצאה למרגלות צוק כשניסה לטפס על הר. צוותי מחלצים יצאו מהארץ כדי לחפשו, בתיאום עם המשפחה, ומשרד החוץ ניסה לפעול מול הרשויות המקומיות. אך לבסוף הוא אותר ללא רוח חיים.
זמיר יצא לבדו לאחד המסלולים המאתגרים בפרו, שחוצה את פסגות הרי האנדים, והוגדר כמנותק קשר. הוא יצא ב-14 באפריל ומאז נותק כל קשר עמו. לסיום המסלול היה אמור להגיע ב-24 באפריל, אלא שהדבר אינו קרה ועל פי התקשורת המקומית הוא יצא עם כמה מטיילים מספרד - ולאורך הדרך החליט להמשיך לבדו. 

צוותי מחלצים יצאו מהארץ כדי לחפשו, בתיאום עם המשפחה. אורן זמיר (צילום: באדיבות המשפחה)
הווארז מהווה נקודת מוצא לטרקים בטבע הפראי, מה שהופך אותה לעיירת תרמילאים. בנוסף, אפשר לעסוק בה בפעילויות אקטיביות שונות – טיפוס צוקים, סנפלינג, רפטינג, טיולי אופניים ועוד. בקרבת העיר יש כמה אתרים ארכיאולוגיים, העיר שוכנת בגובה 3,100 מטר, בליבו של רכס הקורדיירה בלאנקה (Cordillera Blanca), שכולל פסגות מרשימות וביניהן אגמים מעוררי השתות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה