תיירות

מטייל ישראלי אבד בפרו, סריקות וחיפושים בכפרים המקומיים

אורן זמיר נעלם לפני קרוב לארבעה שבועות במהלך טרק הוואיוואש בפרו. הוא יצא ב-14 באפריל ומאז נותן עמו כל קשר. יחידת החילוץ של MAGNUS בשיתוף "הפניקס" וכוחות גדולים מעורבים בחיפושים. משרד החוץ והשגריר הישראלי בלימה שותפים למאמצים, כאשר לפי שעה אין קצה חוט בפרשה
מערכת ice | 
פרו (ארכיון) (צילום יוסי זמיר/פלאש 90)
חיפושים אינטנסיביים נערכים בימים האחרונים על ידי כוחות גדולים של משטרה, אנשי יחידת החילוץ של MAGNUS בשיתוף "הפניקס" ועוד, בניסיון לאתר את המטייל הישראלי אורן זמיר. משרד החוץ והשגריר הישראלי בלימה מטפלים בנושא גם כן, כשנכון לרגע זה (חמישי) אין קצה חוט בפרשה.
זמיר נעלם לפני קרוב לארבעה שבועות במהלך טרק הוואיוואש בפרו. הוא יצא ב-14 באפריל ומאז נותק כל קשר עמו. לסיום המסלול היה אמור להגיע ב-24 באפריל, אלא שהדבר אינו קרה ועל פי התקשורת המקומית הוא יצא עם כמה מטיילים מספרד - ולאורך הדרך החליט להמשיך לבדו. 

מלבד סריקות מתבצעים תשאולים ותחקורים של מקומיים ומטיילים, להרחבת תמונת המודיעין. אורן זמיר (צילום: באדיבות המשפחה)
צוותי החיפוש שנמצאים בשטח, סורקים עשרות אזורים שנותחו מראש במרכז השליטה של MAGNUS וצוותי השטח נשלחים לנקודות על-פי אינדיקציות בזמן אמת, כאשר כל המאמצים מוכוונים לפעולות האיתור וחיפוש בתנאי שטח מורכבים, ברובם אין קליטה סלולרית. 
 
מלבד סריקות מתבצעים תשאולים ותחקורים של מקומיים ומטיילים, להרחבת תמונת המודיעין. הצוותים פועלים בטרקים ובאזור הכפרים בהרים. כחלק מהחיפושים, פועלים אנשי שטח, אנשי חבל, מומחי טיפוס הרים מקצועי, מתשאלים, צוות רחפנים (ALTA), מאתרים וכן צוותי משטרה מקומיים. כל מי שמחזיק במידע חיוני או נמצא באזור, מתבקש ליצור קשר עם הדסק המבצעי בטלפון 050-8899698.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה